اپراتورها

تلفن همراه

September 25, 2015
14:00 جمعه، 3ام مهرماه 1394
کد خبر: 73480

برنامه‌ همراه اول، ایرانسل و رایتل برای حضور در نمایشگاه تلکام

میزبانان اصلی نمایشگاه ایران تلکام ۲۰۱۵ برنامه‌های خود را برای استقبال از بازدیدکنندگان این رویداد بزرگ مخابراتی اعلام کردند.
 
شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی با نام تجاری "ایران تلکام" شنبه هفته آینده (4 مهر 94) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران به مدت چهار روز آغاز به کار می‌کند.
شانزدهمین دور این نمایشگاه، 4 تا 7 مهرماه با حضور 212 شرکت داخلی و 80 شرکت خارجی از 18 کشور برگزار می‌شود.
 
اپراتورهای موبایل قطعا یکی از میزبانان اصلی این نمایشگاه به واسطه میزان پوشش و ضریب نفوذشان در جامعه هستند و لذا هر کدام برنامه‌های خاص و ویژه‌ای را برای جلب توجه بازدیدکنندگان در نظر گرفته‌اند.
جدای از اجرای برنامه‌های مفرح و سرگرم کننده و دعوت از چهره‌های مشهور برای شلوغ جلوه دادن نمای سالن هر کدام از اپراتورها، هر سه اپراتور اصلی برخی برنامه‌های نمایشگاهی خود را اعلام کرده‌اند که به تفکیک، به شرح زیر است:
 
همراه اول:
این اپراتور با شعار «یه همراه پرسرعت» در سالن اختصاصی هفت ایران تلکام 2015 حاضر خواهد شد و با فضایی بیش از دو هزار و پانصد مترمربع، بزرگترین حضور نمایشگاهی خود تجربه خواهد کرد.
 
شرکت ارتباطات سیار با خدمات و سرویس‌های جدیدی نظیر "بسته خوش آمد اینترنت"، "طرح رویاهای دست یافتنی (ویژه استان‌ها)"، "بسته مکالمه خانواده"، "معرفی سیم‌کارت کودک (درسا)"، "اختصاص فضایی برای تجربه خدمات، سرویس‌ها و بخصوص نرم‌افزارهای کاربردی نسل 3 و 4 تلفن همراه"، "معرفی بسته‌های جدید نوترینو و پاسخگویی به سئوالات مشترکان"، "ارائه نقشه پوشش شبکه نوترینو در سراسر کشور"، "آموزش و فعال‌سازی اینترنت همراه"، "معرفی بسته جدید نیترو"، "باشگاه فیروزه‌ای"، «سرویس حساب کاربری و اپلیکیشن همراه من"، "سامانه شارژ # 1*" به نمایشگاه امسال می‌آید.
 
این شرکت در بخش خدمات ارزش افزوده، خدمات و پلت‌فرم‌های هوشمند بیش از 100 محصول باند پهن را که با همکاری بیش از 40  شرکت متخصص این حوزه آماده ارائه است، رونمایی و معرفی خواهد کرد.
 
"سیم‌کارت سازمانی"، "بسته‌های سازمانی"، "راهکارهای ماشین به ماشین" و… نیز بخشی از خدمات خاص شرکتی و سازمانی اپراتور اول خواهد بود. برپایی فروشگاه جهت دسترسی آسان و سریع مشترکان همراه اول به انواع محصولات و خدمات نظیر "ارائه و معرفی طرح تقسیط سیم‌کارت دائمی"، "طرح تقسیط گوشی‌های تلفن همراه و مودم‌های MBB به مشترکان دائمی"، "معرفی فروشگاه الکترونیکی همراه اول"، "معرفی سایت حراج" و "فروش تلفنی" از دیگر برنامه‌های این اپراتور در تلکام است.
 
معرفی دستاوردهای ارتباطات دیجیتال و صفحات این اپراتور در شبکه های اجتماعی، سرویس‌های نوآورانه، مسئولیت اجتماعی (CSR)، رعایت الزامات ایمنی در برابر تشعشع، جذب و استخدام، تعالی سازمان، بازی، سرگرمی و مسابقه از دیگر برنامه‌های این اپراتور است؛ همچنین قرار است مرحله نهایی استارت‌آپ تلنت همراه اول در روزهای نمایشگاه تلکام برگزار شود که طی آن به سه تیم اول جوایزی اهدا می‌شود.
 
ایرانسل:
اپراتور دوم ارتباطی که خود را بزرگترین اپراتور دیتای کشور می‌داند، با حضور در سالن اختصاصی 27 و با محوریت شعار "تجربه زندگی دیجیتال" و "زندگی روی موج نوآوری" آخرین محصولات و خدمات خود را به نمایش می‌گذارد.
 
ایرانسل در این نمایشگاه نرم‌افزارهای کاربردی مبتنی بر فناوری نسل سوم و چهارم اینترنت همراه از جمله نرم‌افزار کاربردی خرید بلیت با نام تجاری «گیشه»، نرم‌افزار کاربردی خرید همراه با نام تجاری «پیشنهاد» و نرم‌افزار کاربردی یادگیری همراه با نام تجاری «دانا» را به صورت رسمی رونمایی و خدمات جدید خود از جمله اینترنت بی‌سیم ثابت (TDD-LTE)، تلویزیون تعاملی (IPTV) و نقاط دسترسی عمومی Wi-Fi را به بازدیدکنندگان از نمایشگاه معرفی خواهد کرد.
 
سایر محصولات و خدمات این اپراتور همچون کتابخانه مجازی ایرانسل با عنوان «کتابخوان»، نرم‌افزار کاربردی تجارت همراه با عنوان «نشان»، نرم‌افزار کاربردی واقعیت افزوده با عنوان «پدیدار»، نرم‌افزار کاربردی محتوای شنیداری همراه با نام «ریتم»، نرم‌افزار کاربردی رسانه همراه با نام «زوم» و نرم‌افزار کاربردی بازی همراه با نام «بازیک» نیز به بازدیدکنندگان معرفی خواهد شد.
 
نرم‌افزار کاربردی عرضه محتوای مذهبی با نام تجاری «نسیم»، نرم‌افزار کاربردی «پلان» برای عرضه فیلم و سریال آنلاین و نرم‌افزار موبایل «چارخونه» به عنوان فروشگاه نرم‌افزارهای کاربردی از جمله محصولاتی هستند که اپراتور دوم ارتباطی در تعامل با شرکای تجاری خود به بازدیدکنندگان معرفی خواهد کرد.
 
امضای الکترونیکی، نرم‌افزارهای کاربردی ویترین و آهنگ پیشواز، «8020» به عنوان سرویس ارسال پیام ارزش افزوده، پیام پیشواز، بسته‌های ترکیبی، گسترده‌ترین شبکه رومینگ بین‌الملل کشور، شماره طلایی، روش‌های متنوع شارژ، جزیره هوشمند، طرح جدید کد شگفتی‌ها و سرویس حساب چند کاربره نیز از جمله سایر محصولات و خدمات هستند که در نمایشگاه ایران تلکام 2015 در اختیار بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان قرار می‌گیرند.
 
این اپراتور با توجه به نیاز شرکت‌ها و سازمان‌ها اقدام به راه‌اندازی واحد ویژه‌ای تحت عنوان "کسب‌و‌کار سازمانی" نموده است. معرفی سامانه پیشرفته خدمات ماشین به ماشین (M2M) از مهمترین بخش‌های این غرفه است. ایرانسل با معرفی این سامانه برای اولین بار در کشور و به عنوان بستر خدمات دولت همراه، کاربردهای مختلفی در حوزه‌هایی نظیر شهر هوشمند، صنایع هوشمند، سلامت همراه، حمل‌و‌نقل و خودروهای هوشمند و خانه‌های هوشمند را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌دهد.
 
انواع محصولات و خدمات سازمانی ایرانسل نظیر خدمات ابری، خدمات مبتنی بر مکان (LBS)، ارتباطات امن و یکپارچه (APN)، آگاهی‌رسانی و تبلیغات هوشمند، زیرساخت کدهای دستوری (USSD)، ارتباطات یکپارچه سازمانی، ردیابی و مدیریت ماموریت های شهری در این نمایشگاه به سازمان‌ها و شرکت‌ها معرفی می‌شود.
 
در این نمایشگاه پیش‌ ثبت‌نام مودم‌های 3G و 4G/LTE اینترنت همراه اپراتور دوم ارتباطی نیز با تخفیف ویژه انجام خواهد شد.
 
رایتل:
این اپراتور برای مشترکان خود و سایر بازدید کنندگان از نمایشگاه تلکام 94 هدایایی را در نظر گرفته است. اولین بسته تخفیفی ویژه تلکام، اهدای سیم‌کارت دیتای رایتل با تخفیف استثنایی به مراجعه‌کنندگان غرفه این اپراتور به صورتیکه با ارایه کارت ملی توسط مشترک، فرآیند ثبت‌نام و فعال‌سازی سیم‌کارت در محل نمایشگاه انجام می‌شود.
 
اهدای تخفیف 50 درصدی جهت خرید سیم‌کارت اعتباری رایتل به همراه هدایای یک ماهه از جمله دیگر خدمات اپراتور سوم ارتباطی است.
 
متقاضیان می‌توانند با مراجعه به غرفه رایتل و وارد کردن شماره ملی خود در وب کیوسک‌های تعبیه شده برای ارایه ووچر (برگه تخفیف)، برگه تخفیف را دریافت کرده و از طریق وب سایت این شرکت یا مراجعه به فروشگاه‌های اصلی آن اقدام به خرید سیم‌کارت اعتباری نمایند.
 
هدایای بسته آغازین سیم‌کارت اعتباری شامل 500 مگابایت اینترنت، 10 هزار دقیقه تماس صوتی و 10 هزار پیامک درون شبکه‌ای با اعتبار 30 روز است.
 
همچنین مشترکان فعلی رایتل در انواع سیم‌کارت‌های اعتباری، دایمی و دیتا، می‌توانند با شرکت در نظرسنجی که در نمایشگاه تلکام از طریق وب کیوسک‌های مستقر انجام می‌شود، هدیه دریافت کنند.
به بازدیدکنندگان نمایشگاه که به همراه کودک خود در فعالیت‌های جانبی غرفه کودک رایتل مشارکت نمایند، بن ویژه سیم‌کارت والد و کودک با تخفیف 75 درصد اهدا می‌شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.