تبلت

تلفن همراه

سخت‌افزار

October 26, 2015
20:52 دوشنبه، 4ام آبانماه 1394
کد خبر: 74023

بالاخره مشخصات اصلی بزرگترین تبلت سامسونگ منتشر شد

بازار تبلت‌های آشپزخانه‌ای همچنان داغ‌تر می‌شود. شرکت آلکاتل ماه گذشته OneTouch Xess را در این زمینه عرضه کرد، دو سال قبل سونی Tablet Z Kitchen را در اختیار کاربران گذاشت و سامسونگ هم اکنون در حال ساخت Galaxy View است.

 

به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، این روزها شایعات فراوان در مورد Galaxy View به عنوان بزرگترین تبلت ساخته شده در شرکت سامسونگ منتشر می‌شود و هم‌اکنون برای نخستین بار لیست کامل مشخصات آن منتشر شده است.

این تبلت که یک نمایشگر بزرگ 18.4 اینچی را در خود جا داده است، تصاویر را با کیفیت FullHD و با تراکم 120 پیکسل در هر اینچ مربع به نمایش می‌گذارد و سامسونگ برای آن تراشه مرکزی Exynos 7580 را با هسته‌های قوی‌تر 1.6 گیگاهرتز در نظر گرفته است.

بزرگترین رایانه لوحی سامسونگ 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی دارد که البته می‌تواند از کارت حافظه microSD تا ظرفیت 128 گیگابایت هم پشتیبانی کند. در بالای نمایشگر این محصول حسگر 2.1 مگاپیکسلی دوربین برای تصویربرداری سلفی ارایه شده است و البته دوربین دیگری در پشت آن وجود ندارد.

این دستگاه انواع سیستم‌های ارتباطی را شامل می‌شود. برای تبلت Galaxy View قابلیت پشتیبانی چهار باند شبکه مخابراتی 3G، گیرنده Cat.6 LTE، گیرنده بی‌سیم Wi-Fi و … در نظر گرفته شده است. این محصول نسخه 4.1 فناوری ارتباطی بلوتوث را در خود جا داده است و از دیگر امکانات ارتباطی آن می‌توان به گیرنده ماهواره‌ای A-GPS‌ و GLONASS اشاره کرد.

باتری این دستگاه با هر بار شارژ می‌تواند انرژی لازم برای 8.5 ساعت استفاده مستمر را در خود نگه دارد و به جز فضاهای کاری، سامسونگ در نخستین تبلیغ خود نشان داده است که این محصول برای فضای آشپزخانه قابلیت‌های فراوانی را شامل می‌شود.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.