سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

November 19, 2015
21:24 پنجشنبه، 28ام آبانماه 1394
کد خبر: 74524

ایسوس، برند برتر نمایشگرهای مخصوص بازی در دنیا

در یک سیستم مخصوص بازی، در اختیار داشتن یک کامپیوتر مجهز به قطعات حرفه ای امری است لازم، اما کافی نیست. خصوصا اگر بحث بر سر اجرای بازی های پیشرفته امروزی باشد، فناوریهای مختلف، جزئیات فراوان و جلوه های ویژه صوتی و تصویری در آن ها حرف اول را میزنند. لذت تجربه یک بازی که توسط یک سیستم حرفه ای اجرا میشود تنها زمانی تکمیل خواهد شد که تصویر نهایی به نمایش در می آید. بنابراین یک نمایشگر مخصوص بازی در این میان نقشی حیاتی ایفا و فرایند عملکرد سیستم را تکمیل میکند.
 
ایسوس به عنوان یکی از پیشتازان در خط تولید سخت افزارهای حرفه ای و با ساخت و طراحی طیف کامل محصولات مورد نیاز یک سیستم گیمینگ، نام خود را به خوبی در ذهن گیمرها و کاربران حرفه ای این حوزه حک کرده است. این گروه از کاربران به خوبی با مشخصات و محصولات مخصوص بازی از جمله نمایشگرهای ایسوس آشنا هستند و به عقیده آنها نمایشگرهای مخصوص بازی که توسط ایسوس ساخته و طراحی میشوند با نمونه های مشابه سایر برندها قابل مقایسه نیستند.
 
ایسوس با تفکیک نمایشگرهای خود در سطوح مختلف، امکان انتخاب متناسب با نیاز هر گروه از کاربران را مهیا کرده است. نمایشگرهای گیمینگ ایسوس با پشتیبانی از آخرین فناوری های روز دنیا و امکانات انحصاری برای گیمرها، به انتخاب اول این قشر از طرفداران ورزش های الکترونیکی تبدیل شده اند. از جمله این ویژگی ها می توان به افزایش بسیار بالای نرخ تازه سازی و کاهش زمان پاسخگویی برای نمایش بلادرنگ تصویری با کیفیت در صحنه های اکشن اشاره کرد. همچنین با پشتیبانی از فناوری های G-SYNC و FreeSync که به ترتیب توسط دو شرکت تولید کننده های تراشه های گرافیکی  NVIDIA و AMD معرفی شده اند، کیفیت تصویر در بازی دوچندان شده است.
 
از سوی دیگر ایسوس با در نظر گرفتن اهمیت سلامت کاربران، نیز دست به کار شده و علاوه بر دقت در جزئیات طراحی ارگونومیک، این نمایشگرها را به فناوریهای انحصاری دیگری نیز برای محافظت از چشم گیمرها مجهز کرده است. پیاده سازی فناوری Ultra-Low Blue Light برای حذف نورهای آبی زائد و فناوری Flicker Free برای جلوگیری از لرزش تصویر سلامت چشمان کاربران را در استفاده طولانی مدت تضمین میکند. تمامی نمایشگرهای سری گیمینگ ایسوس به سادگی از قابلیت چرخش و تنظیم ارتفاع متناسب با قد و زاویه دید کاربر برخوردار هستند تا کاربران بتوانند به راحتی وضعیت نمایشگر خود را  تنظیم کنند.
 
طبق گزارش سایت معتبر Ranker، نمایشگرهای ایسوس، با پیشی گرفتن از دیگر رقبای خود در صدر جدول بهترین نمایشگرهای جهان قرار گرفته اند. نمایشگرهای گیمینگ ایسوس با پشتیبانی از جدیدترین فناوری های موجود و با تکیه بر طراحی خاص خود جوایز متعددی نظیر GOOD DESIGN و iF را نیز دریافت کرده اند که در نهایت این سری از نمایشگرها را به برند برتر نمایشگرهای مخصوص بازی در دنیا تبدیل کرده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.