اپراتورها

تلفن همراه

December 5, 2015
9:43 شنبه، 14ام آذرماه 1394
کد خبر: 74846

همراه اول مدعی ابراز رضایت زائرین همراه‌اولی اربعین از خدمات ارتباطی این اپراتور شد

وبسایت رسمی همراه اول نوشت: ارتقا کیفیت ارتباط اپراتور اول در کشور عراق، با ابراز رضایت زائرین همراه اولی اربعین روبرو شده است.
 
 به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، پس از برطرف شدن برخی مشکلات ارتباطی در چند روز گذشته، زائرین اربعین که از سیم کارت های همراه اول در عراق استفاده می کنند، هم اینک از خدمات مطلوب این اپراتور برخوردارند.
 
بر اساس این گزارش، نرخ موفقیت ورود به شبکه اپراتورهای عراقی برای زائرین همراه اولی، هم اکنون به بیش از ۹۰ درصد افزایش یافته و بالغ بر یک میلیون نفر از مشترکین همراه اول، در کشور عراق از سرویس رومینگ بین الملل همراه اول از طریق هر سه اپراتور آن کشور استفاده می کنند.
 
براساس اعلام این اپراتور تلفن همراه کشور علاوه بر دریافت سرویس رومینگ بین الملل پایدار، زائرین همراه اولی در ۹ نقطه از قبل معرفی شده، می توانند از سرویس وای فای رایگان با سرعت تا ۲ مگابیت استفاده کنند که حجم دیتای مصرفی بطور میانگین بین ۲ تا ۳ ترابایت در روز اعلام شده است. با این سرویس که برای زائرین در نقاط پر ترافیک نجف، کربلا و مسیر بین این دو شهر عرضه شده است، زائرین علاوه بر استفاده از انواع پیام رسان ها، در حال تجربه موفق استفاده از اینترنت پرسرعت وای فای رایگان هستند.
 
براساس اعلام همراه اول نقاط تحت پوشش وای فای همراه اول در کشور عراق، صحن حضرت فاطمه زهرا (س) در حرم مطهر امیرالمؤمنین علی (ع)، خباطه در ۵۰۰ متری صحن حضرت فاطمه (س)، ۵ عمود مسیر نجف به کربلا، صحن عقیله مجاور حرم مطهر سیدالشهداء(ع) و بین الحرمین عنوان شده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.