سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

December 24, 2015
18:22 پنجشنبه، 3ام دیماه 1394
کد خبر: 75179

ال‌جی در نمایشگاه CES 2016 از نسخه جدید پلتفرم تلویزیون هوشمند WebOS رونمایی خواهد کرد

WebOS 3.0 قابلیت‌هایی نظیر اتصال موبایل، ریموت و گزینه‌های محتوایی بهبودیافته را عرضه می‌کند
 
سئول، 22 دسامبر 2015- در نمایشگاه CES 2016 در لاس‌وگاس، ال‌جی از جدیدترین محصولات تلویزیون هوشمند مجهز به پلتفرم webOS 3.0 رونمایی خواهد کرد. LG webOS 3.0 برای مهیا کردن تجربه استفاده راحتتر و کاربرپسندتر طراحی شده است. از زمان معرفی در سال 2014، LG webOS به عنوان یکی از با قابلیت‌ترین پلتفرم‌های تلویزیون هوشمند تحسین کارشناسان متخصص این حوزه را برانگیخته است. با ویژگی‌های بهبودیافته و محتواهای بیشتر، LG webOS 3.0 در همان راهی قدم گذاشته است که webOS را تبدیل به دوست‌داشتنی‌ترین پلتفرم تلویزیون کرد.
 
LG webOS 3.0 سه ویژگی جادویی در خود دارد: بزرگنمایی جادویی، اتصال موبایل جادویی و ریموت جادویی به‌روزشده که تجربه کاربری را به سطحی متفاوت می‌رساند. بزرگنمایی جادویی کاربران را قادر می‌سازد تا اشیاء و حروف را بدون کم شدن کیفیت بزرگ کنند. همچنین، با اتصال موبایل جادویی، کاربران می‌توانند به آسانی با اپلیکیشن LG TV Plus دستگاه گوشی همراه هوشمندشان را به تلویزیون هوشمند ال‌جی متصل کنند و به اپلیکیشن‌های گوشی موبایلشان از طریق تلویزیون دسترسی داشته باشند. طراحی ریموت جادویی به‌روزشده به گونه‌ای است که با استفاده از دکمه‌های اضافی روی آن بتوان دستگاه‌های گیرنده دیجیتال را کنترل کرد. در طراحی قابلیت Screen Remote بازنگری شده است تا برای ایجاد راحتی بیشتر و دردسر کمتر رابط کاربری ساده‌تر شود.
 
با هدف لذت بردن آسان از محتواهای دیجیتال باکیفیت، webOS 3.0 قابلیت Channel Plus را ارائه می‌کند. این ویژگی منحصربه‌فرد از گستره وسیعی از محتواهای OTT در قالبی کاربرپسند پشتیبانی می‌نماید.
 
قابلیت Channel Plus فهرست یکپارچه‌ای از کانال‌های ارائه دهنده محتوای OTT و سایر کانال‌های تلویزیونی تهیه می‌کند. قابلیت Channel Plus می‌تواند به منظور پیشنهاد کردن برنامه‌های مورد علاقه با استفاده از یک اپلیکیشن کنترل شود. با همکاری Xumo (www.xumo.com)، قابلیت Channel Plus حجم زیادی از محتواهای دیجیتال رایگان و باکیفیت ناشرینی نظیر ، Bloomberg، TIME Inc.، Condé Nast Entertainment ، Wall Street Journal و Bloomberg را عرضه می‌کند. به منظور دستیابی به مخاطبین بیشتر، در کنار پکیج‌های کانال‌های بین‌المللی، محتواهای ممتاز و متنوعی از شبکه‌های دیجیتال و شبکه‌های چندکاناله (MCNs) در حال رشد بر روی Channel Plus موجود خواهد بود.
 
تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی با webOS 3.0 ویژگی‌ها و قابلیت‌های به‌روزشده فراوان دیگری نیز دارند که تجربه بصری خانگی را به سطحی کاملاً جدید رسانده است:
 
قابلیت Channel Advisor: این قابلیت با اطلاعات برنامه‌ها درباره برنامه‌هایی که بیشتر دیده شده است، الگوهای تماشا را تحلیل می‌کند.
قابلیت Multi-view: این ویژگی به شما اجازه می‌دهد تا دو شبکه متفاوت یا یک شبکه تلویزیونی و یک فیلم بلوری را به طور همزمان تماشا کنید.
 
Music Player app: حتی در زمانی که تلویزیون خاموش است، موسیقی از طریق بلندگوهای تلویزیون با پلتفرم webOS 3.0 پخش می‌شود.
My Channels و Live Menu: این قابلیت‌ها با ویژگی‌هایی که برای تماشاگران مفیدتر باشند به‌روز شده‌اند.
IoTV app: این قابلیت کنترل لوازم خانگی هوشمند ال‌جی یا سایر تولیدکنندگان سازگار با ال‌جی را روی صفحه تلوزیون ممکن می‌سازد.
 
" webOS 3.0مهمترین نسخه به‌روز شده از این فناوری پلتفرم تلویزیون پیشرفته است که اولین بار در سال 2014 ارائه شد و ما از ارائه آن هیجانزده‌ایم". این نکته را برایان کوآن، رئیس و مدیر اجرایی شرکت لوازم صوتی و تصویری ال‌جی می‌گوید و می‌افزاید: "داستان اتصال آسان، جستوجوی آسان و انتقال آسان در تلویزیون webOS واقعاً ارتباط خوبی با مشتریان پیدا کرده است و نشان آشکار تعهد بر نقش پیشگامی در بازار تلویزیون‌های هوشمند است."
 
تلویزیون‌های هوشمند با پلتفرم webOS 3.0 در غرفه شرکت ال‌جی در سالن مرکزی Convention Center لاس وگاس، شماره 8204 از ششم تا نهم ژانویه ارائه می‌‌شوند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.