سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

January 5, 2016
6:56 سه شنبه، 15ام دیماه 1394
کد خبر: 75375

با CES2016:لنوو باریک ترین لپتاپ تبدیل شونده دنیا را معرفی کرد

لنوو را بی شک می توان یکی از فعال ترین تولید کنندگان لپتاپ در دنیا دانست. این شرکت چینی که همواره کیفیت محصولاتش زبانزد عام و خاص بوده، در طول سالیان گذشته مدام تلاش کرده تا لپتاپ ها را دستخوش تغییر کند و این حوزه را با استانداردهای روز، همگام نگه دارد.
 
 
لنوو در جدیدترین اقدام خود لپتاپ Yoga 900s را معرفی کرده که طبق ادعای سازنده، باریک ترین لپتاپ تبدیل شونده در جهان به شمار می ورد. این دستگاه که قدرت خود را توسط آخرین نسل از پردازنده Core M اینتل تامین می کند، تنها ۱.۲۷ سانتی متر ضخامت دارد، و وزن آن بر روی ترازو عدد ۹۰۰ گرم را نشان می دهد.
 
 
Yoga 900s نمایشگری ۱۲.۵ اینچی دارد که تصاویر را با کیفیت QHD پخش می کند و از قلم Stylus نیز پشتیبانی به عمل می آورد. بنا بر اعلام لنوو باتری این دستگاه می تواند تا ۱۰ ساعت و سی دقیقه، شارژ خود را در اختیار کاربر قرار دهد.
 
نمایشگر Yoga 900s به واسطه یک لولای ویژه، به بدنه متصل شده است که همین موضوع دستگاه را به یک تبدیل شونده جذاب بدل می کند. Yoga 900s، که بدنه آن از جنس فیبر کربن است، می تواند در موقعیت های مختلف تغییر حالت دهد و مناسب ترین زاویه را ارائه نماید.
 
 
جالب است بدانید که در کنار این لپتاپ، لنوو Yoga Mouse را نیز معرفی کرده است. این ماؤس از زبان طراحی مشابه Yoga 900s بهره می برد و می تواند در دو موقعیت تغییر شکل دهد.
 
فارغ از فعالیت به عنوان یک ماؤس، محصول جدید لنوو می تواند به شکل یک کنترل از راه دور نیز درآید و با دکمه های لمسی، کنترل برنامه های پخش فیلم و موسیقی در ویندوز را برای شما ممکن سازد.
 
 
شایان ذکر است که لپتاپ Yoga 900S از دو ماه دیگر به بازار عرضه می شود و قیمت پایه آن ۱۰۹۹ دلار اعلام شده است. Yoga Mouse نیز قرار است با قیمت ۶۹.۹۹ دلار در فروشگاه ها، به فروش رسد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.