تلفن همراه

گوشی

February 15, 2016
16:00 دوشنبه، 26ام بهمنماه 1394
کد خبر: 76188

رونمایی از قاب محافظ لمسی برای گوشی G5 که خود هنوز معرفی نشده است

معرفی قاب محافظی برای اسمارت‌فونی که تا این لحظه وجود رسمی‌اش اعلام نشده است.
ال‌جی از قاب محافظ جدیدی که برای نسل آتی اسمارت‌فون پرچم‌دار خود، LG G5، طراحی کرده است پرده برداشت. اسمارت‌فونی که هنوز رونمایی نشده است. ال‌جی به عنوان کمپانی‌ای شناخته شده که همیشه جلوتر از زمان حال حرکت می‌کند و این بار برای اثبات این مدعا، پیش از اینکه خود محصول روانه‌ی بازار شود، لوازم جانبی‌اش را معرفی و تولید کرده است.
 
آخرین قاب محافظ ال جی علاوه بر داشتن مزایای مدل‌های قبل، قابلیت‌های بیشتری برای ارائه دارد از جمله لمسی بودن که پیش از این روی قاب محافظ K10 پیاده شده بود و این بار روی قاب نیمه‌شفاف G5 ارائه شده است. لمسی بودن قاب محافظ به کاربران اجازه می‌دهد تا بدون کنار زدن قاب، به تماس‌ها پاسخ داده یا آلارم گوشی را خاموش کنند. 
 
صفحه نمایش گوشی G5 که هنوز رونمایی نشده است طوری طراحی شده که بتواند همیشه روشن بماند و زمان، تاریخ و نوتیفیکیشن‌ها را نشان دهد، حتی زمانی که قاب گوشی بسته است. قابی که در ساختش از یک نوع پلاستیک پوشش لایه نازک منحصر به فرد در کنار با ظاهری فلزی  و تماما براقی استفاده شده تا نمای ساده و لوکس محافظ را بهبود بخشیده و نیز هماهنگی کامل با گوشی جدید LG G5 داشته باشد. 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.