February 21, 2016
22:48 یکشنبه، 2ام اسفندماه 1394
کد خبر: 76274

با MWC2016: اچ تی سی سه مدل جدید از اسمارت فون های سری Desire را معرفی کرد

موبایل های سری Desire هیچ گاه تا این اندازه هیجان انگیز نبوده اند. این سری میان رده نه چندان قدرتمند همواره مناسب کسانی بوده که تمایل به صرف هزینه زیاد نداشته اند، بنابراین نمی شد انتظار زیادی از لحاظ طراحی و زیبایی از آنها داشت.


اما اچ تی سی با معرفی سه مدل جدید Desire به طور قطع همه را شگفت زده کرده است. مدل های جدید که شامل ۵۳۰، ۶۳۰ و ۸۲۵ می شوند، با طراحی الهام گرفته از مد streetwear شکل و شمایل کاملاً متمایز و زنده ای به خود گرفته اند.

طرح «قطرات ریز رنگ پاشیده شده» طرح محبوبی در میان تولیدکننده های لباس و ابزارهای ورزشی محسوب می شود. از میان چهار رنگ معرفی شده، رنگ سفید بیشتر به طراحی های کلاسیک اچ تی سی شباهت دارد.

اما اگر از طراحی بگذریم، مخشصات سخت افزاری این تازه واردها دیگر چندان جذاب نخواهد بود. مدل ۵۳۰ که ارزان تر از بقیه است، دارای یک نمایشگر ۵ اینچی با کیفیت HD است. اچ تی سی در این مدل وظایف پردازشی را به عهده اسنپدراگون ۲۱۰ گذاشته و برای آن ۱.۵ گیگابایت رم در نظر گرفته است. حافظه داخلی این گوشی ۱۶ گیگابایت بوده که این رقم با وجود درگاه حافظه MicroSD قابل افزایش است. دوربین عقب آن ۸ و دوربین جلو ۵ مگاپیکسلی است. یک باتری ۲۲۰۰ میلی آمپری هم وظیفه تامین انرژی این اسمارت فون را بر عهده دارد.

مدل ۶۳۰ از لحاظ نمایشگر با ۵۳۰ تفاوتی ندارد، اما چیپست به کار رفته در آن اسنپدراگون ۴۰۰ و میزان رم آن برابر ۲ گیگابایت است. این اسمارت فون دوسیمکارته در پشت دروبینی ۱۳ مگاپیکسلی دارد و ظرفیت باتری آن مشابه ۵۳۰ است.

گران ترین مدل هم ۸۲۵ است که شباهت زیادی با ۶۳۰ دارد، تفاوت آنها در نمایشگر بزرگتر ۵.۵ اینچی و ظرفیت باتری ۲۷۰۰ میلی آمپری است.

هرسه Desire جدید با اندروید مارشملو به بازار عرضه خواهند شد.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.