تلفن همراه

گوشی

February 23, 2016
13:19 سه شنبه، 4ام اسفندماه 1394
کد خبر: 76319

اسمارت فون های گلکسی S7 و S7 edge از 23 فروردین در 60 کشور عرضه می شوند

اسمارت فون های پرچمدار جدید سامسونگ پس از ماه ها شایعه سرانجام دیروز در کنگره جهانی موبایل معرفی گشتند و اعلام شد از تاریخ 11 مارس (23 فروردین) در دسترس خریداران قرار خواهند گرفت. همچنین باید بدانید که پیش فروش این دیوایس ها نیز از امروز آغاز شده است.
 
طبق روال همیشگی کمپانی کره ای مورد بحث، گلکسی اس 7 و اس 7 اج از همان روز اول در بسیاری از بازارهای جهان در دسترس علاقه مندان قرار خواهند داشت.
 
همچنین به گزارش نشریه کره ای Yonhap News، مدیر ارتباطات موبایل سامسونگ، یعنی «دی جی کوه» نیز تاریخ عرضه این محصولات را تائید نموده و اعلام داشته این اسمارت فون ها از 23 فروردین در 60 کشور دنیا که شامل آمریکا نیز می شود، موجود خواهند بود.
 
او همچنین ادعا نموده فروش این مدل ها از نمونه های قبلی بیشتر تخمین زده می شود زیرا شرکت آنها به  افرادی که این تلفن های هوشمند را از امروز تا زمان عرضه پیش خرید نماید، یک دستگاه هدست Gear VR نیز به صورت رایگان هدیه خواهد داد.
 
در این راستا بد نیست یادآوری نمائیم اسمارت فون های گلکسی اس 6 در سال 2015 حدود 38 میلیون دستگاه فروختند و اکنون این شرکت امیدوار است امسال بالغ بر 40 میلیون تلفن هوشمند Galaxy S7 را تا انتهای سال جاری میلادی به فروش برساند.
 
در آخر هم بگوئیم که گلکسی اس های 7 سامسونگ امکانات و ویژگی های بسیار بهتر از مدل های اس 6 دارند؛ از جمله می توان به قابلیت ضد آب و ضد گرد و غبار بودن، نمایشگر همیشه روشن، پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی و تکنولوژی خنک کننده مایع اشاره نمائیم.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.