تلفن همراه

گوشی

February 24, 2016
12:38 چهارشنبه، 5ام اسفندماه 1394
کد خبر: 76348

با MWC 2016: تحلیل گران تخمین می زنند امسال بیش از 10 میلیون G5 فروخته شود

اکنون که اسمارت فون ال جی G5 عرضه گشته، برخی از تحلیل گران پیش بینی می کنند این تلفن هوشمند می تواند امسال فروش خوبی را برای ال جی رقم بزند و حتی تعدادی از آنها گمانه زنی کرده اند که این دیوایس، آمار فروش 10 میلیون دستگاه را به ثبت خواهد رساند.
 
«جفرسون ونگ»، یکی از تحلیل گران حوزه موبایل و محصولات وایرلس از موسسه مشاوره IBB نیز در این رابطه بیان داشته ال جی G5 از جمله تلفن های هوشمندی به شمار می رود که مردم زیادی علاقه مند به خرید آن خواهند بود.
 
به گفته ی او، محصول مورد بحث در دو بخش موسیقی و عکاسی بسیار قوی ظاهر شده که اتفاقا همان بخش ها برای کاربران از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. همچنین از آنجا که برای این دستگاه لوازم جانبی متنوعی عرضه گشته کاربران قادر خواهند بود با استفاده از کارت های مخصوص، عملکرد سیستم پخش موسیقی و دوربین این موبایل را تقویت نموده و بسیار بیشتر و بهتر از آنها بهره بگیرند.
 
به طور مثال، یکی از کارت ها برای کار کردن با دوربین طراحی شده و کنترل های اضافی دوربین و عمر بیشتر برای باتری را به ارمغان می آورد. کارت دیگر یک تبدیلگر صوتی دیجیتال به آنالوگ به دستگاه اضافه می کند و موجب تقویت صدا در این مدل می گردد.
 
خوب است بدانید کارت های ماژولار ال جی به نام LG G5 Friends  یا دوستان جی 5 ال جی شناخته می شوند.
 
کمپانی کره ای یاد شده در سال گذشته با سهم بازار 5.3 درصدی در جایگاه ششمین برند برتر موبایل در جهان شناخته شد و در سه ماهه آخر 2015 به دلیل عرضه V10 این میزان به 13.3 درصد افزایش پیدا کرد. در پی موفقیت های V10 ال جی ویژگی های برتر آن را در اسمارت فون جدید خود نیز افزودکه از جمله می توان به صفحه نمایش دوم برای نشان دادن نوتیفیکیشن ها، زمان، آب و هوا، وضعیت باتری و … اشاره نمود.
 
در آخر نیز باید بگوئیم بسیاری از تحلیل گران اعلام داشته اند اگر کمپانی کره ای مورد بحث بودجه تبلیغات خود برای این پرچمدار را افزایش داده و برای نمایش قابلیت های آن بیشتر هزینه نماید، بدون شک می تواند فروش بسیار خوبی برایش رقم زده و به واسطه ی آن از شرکت هایی همانند اچ تی سی، سونی و مایکروسافت پیشی بگیرد.
 
مدیر بخش موبایل ال جی، «جانو چو» نیز در این رابطه اظهار داشته: «ما این مرتبه می خواهیم بودجه ی بیشتری را برای تبلیغ محصول جدید خود اختصاص بدهیم.»
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.