تلفن همراه

گوشی

February 24, 2016
19:05 چهارشنبه، 5ام اسفندماه 1394
کد خبر: 76354

Sony Mobile از تکامل برند XperiaTM برای ارائهٔ تعریفی جدید از ارتباطات خبر داد

بازاندیشی در برند Xperia به‌منظور کارآمدتر کردن زندگی روزمره، محصولاتی را با شخصی‌سازی و هوشمندی فزاینده در اختیار قرار می‌دهد.
نخستین تلفن‌های هوشمند سری «X»، «XperiaTM X»، «XperiaTM X Performance» و «XperiaTM XA» به نسل جدید فناوری‌های دوربین، باتری و طراحی مجهز هستند.
 
XperiaTM Ear شیوه‌ٔ جدیدی برای برقراری ارتباط بدون کم‌کردن از لذت جهان اطراف در اختیار قرار می‌دهد
محصولات  مفهومی هوشمند کاملاً جدید Xperia با یادگیری ماشینی، احساس و واسط کاربری طبیعی، دسته‌بندی‌های متداول را به چالش می‌کشند.
 
سیستم صوتی فرمانده Bluetooth® درون خودروی RM-X7BT امکان پخش جریان بی‌سیم موسیقی و عملکردهای بدون دخالت دست تلفن هوشمند را در حال رانندگی فراهم می‌آورد.
بارسلونا، کنگرهٔ جهانی موبایل، ۲۲ فوریهٔ ۲۰۱۶- Sony Mobile Communications («Sony  Mobile»)، امروز با معرفی نخستین تلفن‌های هوشمند سری «X» و دیدگاهی برای آیندهٔ ارتباطات با دستگاه‌های متصل فراگیر که قادر به تغییر شیوهٔ تعامل شما با جهان هستند، از طرح جدید برند XperiaTM رونمایی کرد. 
 
هیروکی توتوکی، رئیس و مدیر ارشد اجرایی Sony Mobile Communications، گفت: «Sony Mobile به خلق محصولات و سرویس‌هایی با قابلیت‌های شخصی‌سازی و هوشمندی فزاینده ادامه می‌دهد که شما را قادر می‌سازند کارهای بیشتری انجام دهید و خلاقانه‌تر از پیش زندگی کنید. محصولات و سرویس‌های ما شما را به یکدیگر متصل کرده و به بخشی لاینفک و دوست‌داشتنی از زندگی‌تان تبدیل می‌شوند. ما با اشتیاق پیوستهٔ‌مان به فناوری به افزودن قابلیت‌های جدید و هیجان‌انگیز به تلفن‌های هوشمندمان ادامه می‌دهیم و هم‌زمان می‌خواهیم چگونگی دسترسی شما به اطلاعات و تعامل با اعضای خانواده و دوستانتان را با ‌شیوه‌ای نزدیک‌تر، طبیعی‌تر و معنادارتر تغییر دهیم.»
 
نخستین تلفن‌های هوشمند سری «X»: Xperia X، Xperia X Performance و Xperia XA 
سری Xperia X تجسم دیدگاه برند جدید Sony Mobile از طریق افزودن لایه‌های فناوری هوشمند در قابلیت‌های پرطرفدار و ستایش‌شدهٔ Xperia برای هوشمندتر و ساده‌تر کردن زندگی روزمره است: دوربین، باتری و طراحی.
 
پیش‌بینی رخدادهای غیرمنتظره دشوار است ولی نشدنی نیست. نسل جدید دوربین Xperia تصویربرداری آنی را به سطح بالاتری ارتقاء می‌دهد و به شما اجازه می‌دهد تا حتی برای عکس‌های بی‌مقدمه فوکوس واضحی داشته باشید. فوکوس خودکار ترکیبی پیش‌بینی‌کنندهٔ کاملاً جدید در Xperia X  و Xperia X Performance با همکاری نزدیک با مهندسان دوربین‌های Sony αTM ساخته شده است و به شما اجازه می‌دهد سوژه را انتخاب کنید و سپس حرکت‌هایش را پیش‌بینی‌ می‌کند. بنابراین می‌توانید صحنه‌های پرتحرک را با فوکوس کامل و بدون تارشدگی به‌تصویر بکشید. 
 
قابلیت‌های پیشرفته نیاز به ماندگاری باتری‌ای برای هماوردی دارد و سری Xperia X مدیریت هوشمند باتری Sony را برای ارائهٔ تا دو روز ماندگاری باتری۱ به کار گرفته است و البته Sony تنها به این قابلیت که به شما اجازه می‌دهد با یک‌بار شارژ کردن مدت طولانی‌تری از تلفنتان استفاده کنید اکتفا نکرده است بلکه سری Xperia X به یاری فناوری شارژ تطبیقی Qnovo۲ و سیستم مدیریت باتری هوشمند Sony حداکثر عمر باتری را تا دوبرابر افزایش می‌دهد. علاوه‌بر‌این هر یک از این‌ تلفن‌ها به پردازشگرهای قدرتمندی مجهز شده‌اند تا بتوان از قابلیت‌های پیشرفتهٔ‌شان بیشترین بهره را برد. Xperia X به پردازشگر Qualcomm® Snapdragon™ 650 مجهز شده است؛ Xperia X Performance پردازشگر Qualcomm® Snapdragon™ 820 را برای قابلیت اتصال فوق‌العاده سریع معرفی می‌کند.
 
طراحان Sony به‌عنوان بخشی از طراحی مفهومی یکسانشان، برای گزینش مواد ممتاز، بافت و خمیدگی  به‌منظور بهترین قرارگیری در دست، تحقیقات گسترده‌ای انجام داده‌اند. هر یک از تلفن‌های هوشمند سری X به نمایشگر شیشه‌ای خمیده در فریمی پیوسته و گرد‌شده برای داشتن شکلی آشنا، مجهز هستند که حس راحتی در دستانتان دارد. این طراحی مفهومی یکسان به Xperia XA هم تسریع داده شده است و این گوشی برای ادغام‌شدن یکپارچه در زندگی شما به نمایشگر شگفت‌انگیز لبه‌به‌لبه مجهز شده است. 
 
Xperia X، Xperia X Performance و Xperia XA هر یک طیفی از کاورهای شیک همرنگ دارند و در چهار پرداخت رنگ برازندهٔ سفید، مشکی گرافیتی، طلایی لیمویی و طلایی صورتی از تابستان ۲۰۱۶ به بازار عرضه خواهند شد.
 
معرفی محصولات جدید هوشمند Xperia با تجربه‌های ارتباطی گسترش‌یافته
محصولات هوشمند و مفهومی جدید Xperia برای سازگاری با شرایط و محیط شما چه در خانه باشید یا در حال رفتن، طراحی شده‌اند. Sony Mobile این ردهٔ جدید را به‌عنوان دستگاه‌هایی در نظر گرفته است که به‌منظور ارائهٔ اطلاعاتی مفید و مرتبط با موضوع، ترجیحات، فعالیت‌ها و رفتارها را درک می‌کنند. 
 
Xperia Ear نسل جدید هدست‌های درون‌گوشی بی‌سیم است که بدون کم‌کردن از لذت جهان اطراف، شیوهٔ جدیدی برای برقراری ارتباط ارائه می‌دهد. این دستگاه اطلاعات مفیدی مانند برنامهٔ کاری، آب‌وهوا و اخبار جدید را برای به‌روز نگه‌داشتن شما در حال حرکت در اختیارتان قرار می‌دهد. این هدست که به فناوری صدای Sony مجهز شده است، فرمان‌های گفتاری را می‌گیرد. بنابراین می‌توانید از آن بخواهید تا تماس بگیرد، در اینترنت جستجو کند، پیامی بنویسد یا مکانی را مسیریابی کند. این هدست به شما اجازه می‌دهد به جلو بنگرید و کارها را بدون دخالت دست به انجام برسانید. 
 
Xperia Ear از طریق NFC یا Bluetooth® به تلفن‌های هوشمند Android متصل می‌شود و با برنامهٔ میزبانی روی تلفن هوشمند ارتباط برقرار می‌کند که به شما اجازهٔ شخصی‌سازی تنظیمات شامل اطلاعاتی که در زمان اولین اتصال در صبح‌ هر روز نیز دارید، فرمان‌های لمسی و اعلان‌های برنامه را می‌دهد. 
 
این هدست سبک و راحت از جنس سیلیکون نرم برای استفادهٔ مداوم ساخته شده؛ دارای رتبه‌بندی محافظت در برابر آب IPX2 بوده و ماندگاری باتری برای تمام روز۳ دارد. Xperia Ear به رنگ مشکی گرافیتی عرضه خواهد شد و قاب نوآورانهٔ آن به‌عنوان شارژر هم عمل می‌کند. بنابر این وقتی دوباره به شارژ نیاز دارید می‌‌توانید آن را در جایش قرار هید. 
 
Xperia Ear از تابستان ۲۰۱۶ به بازار عرضه خواهد شد.
محصولات مفهومی هوشمند کاملاً جدید Xperia، دیدگاهی ارتباطی با یادگیری ماشینی، احساس و واسط کاربری طبیعی
 
Xperia Eye دیدگاهی مفهومیست برای لنز دوربین با زاویهٔ عریض فوق‌العاده کوچک و قابل حمل که امکان نصب آسان بر روی لباس یا انداختن به دور گردن را دارد. این دستگاه تجسمی از فناوری ستایش‌شدهٔ دوربین و حسگر  Sonyاست که به کوچک‌ترین اندازهٔ ممکن آورده شده است و به لنز ۳۶۰ درجهٔ کروی برای میدان دید طبیعی مجهز است. فناوری شاتر Xperia Eye از تشخیص چهره و صدا برای ثبت تصاویر استفاده می‌کند و به شما امکان می‌دهد بدون فکر کردن به فناوری از لحظه‌های زندگی لذت ببرید و آن‌ها را حفظ کنید.
 
مدل مفهومی Xperia Projector با استفاده از واسط کاربری تعاملی و طبیعی پخش روی هر سطح خالی، ارتباطات خلاقانهٔ خانوادگی را غنی و کارآمد کرده و برمی‌انگیزاند. این دستگاه درست همان‌طور که خودتان با صفحه‌ٔ تلفن هوشمندتان تعامل می‌کنید، به لمس، صدا و حرکت بدن واکنش نشان می‌دهد.
 
مدل مفهومی Xperia Agent دیدگاهی برای دستیار شخصی است. این دستگاه با واکنش نشان دادن به صدا و حرکات بدن زندگی روزمره را ارتقا داده و اطلاعات مفید، کمک به ارتباطات و امکان کنترل لوازم خانگی را در اختیار شما قرار می‌دهد. این دستگاه برای یادگیری از علایق و مشخصات شما ساخته شده و به شما اطلاعات و پیشنهاداتی در این زمینه ارائه می‌کند. علاوه بر این Xperia Agent به فناوری صدای Sony مجهز است و به تعدادی از فرمان‌ها واکنش نشان می‌دهد و همچنین دارای دوربین و نمایشگر پروژکتور برای پخش روی سطوح صاف است.
 
سیستم صوتی فرمانده Bluetooth® درون خودروی RM-X7BT پخش جریانی بی‌سیم موسیقی را به‌همراه عملکردهای بدون دخالت دست تلفن هوشمند امکان‌پذیر می‌کند
RM-X7BT سیستم صوتی فرمانده Bluetooth® درون خودروست که پخش جریان بی‌سیم موسیقی را امکان‌پذیر ساخته و از فناوری صدای Sony برای فعال کردن عملکردهای تلفن هوشمند هنگام رانندگی استفاده می‌کند. این دستگاه از دو بخش تشکیل شده است. ماژول «آداپتور» که برقراری ارتباط برای پخش جریانی بی‌سیم و تماس‌های بدون دخالت دست را امکان‌پذیر می‌کند و «فرمانده» که عملکردهای تلفن هوشمند مانند مسیریابی را هنگام رانندگی ایمن فعال می‌کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.