سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

March 16, 2016
18:09 چهارشنبه، 26ام اسفندماه 1394
کد خبر: 76634

تلویزیون‌های آینده برنامه پخش را از شما می‌گیرند/ محتوای مورد علاقه‌تان را در هر لحظه و هر جا انتخاب کنید

در سال‌های نه چندان دور، مصرف‌کنندگان کنترل کمی بر روی آنچه که از تلویزیون اتاق نشیمنشان پخش می‌شد داشتند. آنچه که آنها می‌دیدند ارتباطی با سطح سلیقه و علاقه آنها نداشت. اما امروزه انقلابی شگفت‌انگیز روی داده است. 
 
امروزه تماشاگران آنلاین بیشتر شده اند. آنها تنها آنچه که می‌پسندند را می‌بینند نه آنچه که صرفا پخش می‌شود. همچنین متخصصین پیش‌بینی می‌کنند تلویزیون‌های کابلی در بسیاری از کشورها منسوخ می‌شوند.
تغییر بزرگ وقتی است که تماشاگران از بند سیم آنتن رها می‌شوند و هر زمان که بخواهند هر برنامه ای را که که دوست داشته باشند تماشا خواهند کرد. تولیدکنندگان تلویزیون نیز باید با این رویه جهانی همگام شوند. 
 
دیگر دعوا بر سر کابل یا آنتن‌های بشقابی نخواهد بود و مسئله فراتر از این حرف‌ها خواهد رفت. رقبای جدید تلویزیون‌های هوشمند و دستگاه‌های گیرنده دیجیتال خواهند بود. تلویزیون‌های مدرن امروزه با سیستم عامل‌های هوشمند نظیر LG WebOS 3.0 مجهزند که امکان انتخاب از بین میلیون ها برنامه را به کاربران می‌دهد. این سیستم عامل‌ها دست تولیدکنندگان را باز می‌گذارد تا نرم‌افزارهای مورد نیاز را بر روی گستره وسیعی از تلویزیون‌ها قرار دهد. سیستم عامل‌هایی نظیر LG WebOS 3.0 گشت و گذار در منوی تلویزیون را بسیار ساده و کاربرپسند می‌کنند، نیازهای او را برآورده کرده و از همه مهمتر پلی بین او و محتواهای مورد علاقه‌اش هستند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.