تلفن همراه

گوشی

April 7, 2016
12:33 پنجشنبه، 19ام فروردینماه 1395
کد خبر: 76876

آیفون 7پلاس با دو دوربین عقب می‌آید

گزارش‌ها حاکی از آن است که آیفون 7 پلاس مجهز به سیستم دو دوربینه با قابلیت تصاویری با کیفیت DSLR خواهد بود.
 
به نظر می‌رسد دوربین جدید از ویژگی‌های اساسی آیفون جدید است که شایعه شده بدنه‌ای به بزرگی آیفون 6s خواهد داشت.
 
محتمل است که آیفون 7پلاس دو دوربین عقب داشته باشد، اما یکی از تحلیل‌گران برجسته اظهار می‌کند که همچنان در قابی مثل آیفون 6s ظاهر می‌شود.
 
اپل با توجه به اظهارات مینگ-چی کو – تحلیلگر – قرار است یک گوشی جدید با استفاده از فناوری دو دوربینه که امکان گرفتن عکس با کیفیت full DSLR را می‌دهد ارائه دهد. البته در این گزارش همچنین آمده است که این قابلیت جدید ممکن است محدود به آیفون 7پلاس 5.5 اینچی باشد.
 
انتظار می‌رود که شرکت اپل در ماه سپتامبر گوشی جدید خود را معرفی کند و ممکن است پس از آن دومرتبه دست به طراحی مجدد بزند.
 
شایعات متعدد در مدت زمانی طولانی نشان می دهد که اپل می تواند برخی از نسخه‌های آیفون 7، فناوری دو دوربینه ارائه دهد. برخی از شایعات نیز بر این اساس است که این فناوری جدید امکان تولید تصاویر عمیق‌تر و دقیق‌تر را برای گوشی فراهم می‌کند، در حالی که برخی انتظار کاربردهای بلندپروازانه‌تری مانند تصاویر 3D را از این فناوری جدید داشتند.
 
چنان‌چه این گزارش صحیح باشد، این اولین بار است که اپل فناوری دوربین بهتر را به گوشی بزرگتر خود محدود کرده است. هر دو آیفون 6 و 6s دارای ویژگی های دوربینی تقریبا مشابه نمونه‌های بزرگتر خود بوده، اما فاقد فناوری های خاصی هستند که تصور می‌شود وابسته به فضای اضافی آیفون بزرگتر است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.