فناوری اطلاعات

April 8, 2016
14:53 جمعه، 20ام فروردینماه 1395
کد خبر: 76892

در گردهمایی آغاز سال ۹۵ همکاران سیستم عنوان شد: چابکی در تغییر، همگامی با مشتریان

مدیران ارشد همکاران سیستم در گردهمایی آغاز سال ۹۵، از افزایش سهم فروش «راهکاران (ERP بومی همکاران سیستم)» در درآمد فروش این شرکت خبر دادند و هم‌زمان بر ایجاد ارتباط عمیق‌تر و متفاوت‌تر با مشتریان و شناخت به موقع نیازها و انتظارات‌شان تاکید کردند.
 
محمود نظاری رییس هیات‌ مدیره همکاران سیستم در گردهمایی آغاز سال ۹۵ این شرکت گفت: « ایجاد و حفظ ارتباط نزدیک و عمیق با مشتریان، موثرترین پشتوانه‌ی همکاران سیستم از گذشته تاکنون بوده‌ است. این امر همکارانی‌ها را بر آن داشته تا همواره با شناخت دقیق و به‌موقع نیازها و انتظارات آنها در روند توسعه کسب‌وکارشان، نقشی کلیدی ایفا کنند.»
 
SGgathering.pic.3.JPG
 توسعه بازار، تقویت بستر تعاملات بین‌المللی 
در روزی که هزار نفر از اعضاء این شرکت در مرکز همایش‌های رازی تهران گردهم آمده بودند، مهدی امیری، مدیرعامل همکاران سیستم با مرور عملکرد سال گذشته، به تحلیل ِمیزان تطابق آن با انتظارات پرداخت. او در این بخش از «اجرای موفق پروژه‌های بزرگ» و «افزایش توان استقرار در سطح شرکت» به‌عنوان بخشی از دستاوردهای سال گذشته همکاران سیستم نام برد. امیری همچنین افزود : «در سال گذشته توانسته‌ایم سهم فروش محصول راهکاران را به ۷۰ درصد از درآمد ِفروش شرکت افزایش دهیم.»
 
 وی در ادامه اهداف سال ۹۵ برای همکارانی‌ها تشریح کرد و انتظارات از شرکت‌ها و ستادهای مختلف را براساس این اهداف بازگو کرد. امیری در بیان سرخط‌های اصلی اهداف همکاران سیستم در سال ۹۵ ، از «توسعه بازار» به‌عنوان یکی از اهداف کلیدی شرکت در سال ِ جاری نام برد. بر این اساس توسعه مشتریان همکاران سیستم در صنایع‌ منتخب به‌صورت هدفمند دنبال خواهد شد.
 
وی همچنین با بیان اهمیت تقویت بسترهای ارتباطات بین‌المللی همکاران سیستم، افزود: «مجموعه فرایندها و روش‌های کاری در همکاران سیستم به‌گونه‌ای تدوین می‌شوند که شرکت و اعضاء آن به استانداردهای جهانی نزدیک باشند.»
 
مدیرعامل همکاران سیستم  در ادامه، با اشاره به سهم بیش از ۲۰ درصدی پروژه‌های بزرگ از فروش سال گذشته‌ی شرکت گفت: «تقویت این موضوع به پشتوانه‌ی  تجربه و تخصصی که همکاران سیستم وجود دارد، در سال جاری نیز با قوت ادامه خواهد داشت.»
 
تحولات اقتصادی کشور و گام‌های پیش‌رو
 محمود نظاری رییس هیات مدیره همکاران سیستم نیز در این گردهمایی، با اشاره به جایگاه برتر همکاران سیستم در صنعت IT کشور، تحلیلی از وضعیت بازار ایران با توجه به رفع تحریم‌ها و تحولات بین‌المللی ارائه کرد و مهم‌ترین ویژگی‌های این بازار را براساس گزارش‌‌های معتبر جهانی برشمرد. او همچنین لزوم مدنظر قرار دادن این ویژگی‌ها در تعیین و پیشبرد استراتژی‌های کلان شرکت را خاطرنشان کرد.
 
به گفته‌ی نظاری، با توجه تغییرات اکوسیستم اقتصادی و ویژگی‌های خاص بازار ایران، لازم است تا کسب‌وکارها با هوشمندی و چابکی بیشتری این تغییرات را رصد کرده و استراتژی‌های خود را براساس آنها تبیین کنند. وی افزود: «اکسیژن شرکت‌ها برای ادامه حرکت، درک این تغییرهاست‌»
    
نظاری در ادامه با بیان این نکته که ایجاد و تحکیم ارتباط با مشتریان در این سال‌ها مهم‌ترین پشتوانه‌ی همکاران سیستم بوده‌ است، افزود: «آنچه مشتریان ما مطرح می‌کنند نقشه‌ی راه حرکت آینده‌ی ماست. در شرایط کنونی، تغییرات یادشده، نیازها و شرایط مشتریان را نیز دستخوش تغییر خواهد کرد که لازمه‌ی پاسخ به این تغییرات، افزایش تعامل و توسعه همکاری با مشتریان است. در این راستا لازم است تا هر یک از ما  نگاهی نو و همه‌جانبه به انتظارات مشتریان داشته باشیم تا بتوانیم ارزش‌افزوده بیشتری برای آنها خلق کنیم.»
 
رییس هیات مدیره همکاران سیستم، همچنین چشم‌انداز سال ۱۴۰۰ همکاران سیستم را برای همکارانی‌ها ترسیم کرد. نظاری گفت: «روش‌های پیشرفته همکاران سیستم در زمینه فرآیندهای کسب و کار و ظرفیت‌های دانشی و حرفه‌ای تک‌تک همکارانی‌ها ‌آن‌چنان ارتقا خواهد یافت که با استانداردهای بین‌المللی قابل قیاس باشد.»
 
وی در بخش پایانی صحبت‌های خود خطاب به اعضای خانواده همکاران سیستم گفت : « با تکیه بر فرهنگ سازمانی همکاران سیستم، انرژی، اشتیاق و یکدلی که در شما وجود دارد، سال ۹۵ سال درخشانی برای همکاران سیستم خواهد بود.»
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.