تلفن همراه

گوشی

April 10, 2016
11:03 یکشنبه، 22ام فروردینماه 1395
کد خبر: 76897

ZTE در پی تحریم‌های ایالات متحده سه تن از مدیران خود را تغییر می‌دهد

انتظار می‌رود سه تن از مدیران ارشد ZTE از جمله مدیرعامل این شرکت تا پایان هفته استعفا بدهند. این اقدام در پی تحریم‌های این شرکت از سوی ایالات متحده رخ داده است.
دولت ایالات متحده آمریکا محدودیت‌هایی را برای تامین‌کنندگان ZTE که به طور موثر در تامین قطعات و تجهیزات مخابراتی ایران دست داشتند، اعمال کرده است. این تجهیزات از سوی ایالات متحده آمریکا برای ایران تحریم شده بود و شرکت ZTE با این کار قوانین ایالات متحده آمریکا را به نقض کرد.
هنگامی که نامه‌ای به کارکنان ZTE در مورد اثر تحریم‌ها ارسال شد، آقای شی وضعیت پیش آمده را به عنوان یک بحران معرفی کرده و گفته است تاکنون شرکت ZTE یک تیم ویژه از مدیران را مسوول رسیدگی به این موضوع کرده است.
انتظار می‌رود هیات مدیره ZTE جهت بررسی استعفای شی لیرونگ، مدیرعامل این شرکت، که از سال ۲۰۱۰ در این پست بوده و همچنین معاونان اجرایی مدیرعامل، تیان ونگیو و کیو ویژائو، تشکیل جلسه بدهد. این شرکت عواقب مالی محدودیت‌ها، تعویق تحریم‌ها که توسط دولت ایالات متحده آمریکا اعمال شده و مساله تغییر مدیران را بررسی خواهد کرد.
شرکت ZTE امیدوار است بتواند محدودیت‌های ایجاد شده توسط دولت ایالات متحده آمریکا را لغو کند. اگرچه ایالات متحده آمریکا برخی از تحریم‌های ایران را پس از توافق هسته‌ای لغو کرده اما تعدادی از آن‌ها همچنان پابرجا هستند و اقدام ZTE نقض فاحش تحریم‌های ایالات متحده آمریکا در زمانی که هنوز لغو نشده‌اند، بوده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.