سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

April 14, 2016
10:54 پنجشنبه، 26ام فروردینماه 1395
کد خبر: 76983

سفارش‌های Oculus Rift به این زودی‌ها ارسال نمی‌شوند

افراد زیادی هدست واقعیت مجازی Oculus Rift را پیش‌خرید کرده بودند. در حالی که این هدست‌ها باید کم و بیش همین روزها به دست خریداران‌شان می‌رسید، ارسال هدست‌ها به تاخیر افتاده است. شرکت Oculus اخیرا گفته بود با مشکل تولید قطعات برخورد کرده‌اند. تاریخ ارسال هدست‌ها هم در پی این موضوع تغییر کرده است. اخیرا تاریخ ارسال برخی هدست‌ها حتی تا چند ماه آینده به عقب افتاده است.
 
شرکت Oculus ارسال اکثر سفارش‌ها را یکی دو ماه به عقب انداخته است.
کسانی که سفارش‌شان را روز اول باز شدن پیش‌خریدها ثبت کرده بودند، تاریخ‌های ارسال جدیدی در ماه‌های می (اردیبهشت) تا جوئن (خرداد) دریافت کرده‌اند. اولین هدست‌های Rift حدود دو هفته‌ی پیش ارسال شدند. اما این ارسال‌ها تعداد محدودی داشتند.
 
نکته این جا است که حتی خیلی از کسانی که ارسال سفارش‌شان تا چند ماه آینده به عقب افتاده، در همان ساعت اول باز شدن پیش‌خریدها، سفارش‌شان را ثبت کرده بودند. برای مثال، نویسنده‌ی وب‌سایت The Verge می‌گوید که هدست Rift را در همان 20 دقیقه‌ی اول سفارش داده و تاریخ ارسالی در ماه آوریل دریافت کرده بود؛ با این حال، عرضه‌ی هدست‌اش دیروز تا پایان ماه می به عقب افتاده است.
 
شرکت HTC هفته‌ی پیش توسط خبری به تمام کسانی که هدست Vive را خریداری کرده بودند گفت که سفارش‌ها دقیقا در همان روزی که در فاکتورشان نوشته شده، به دست‌شان خواهد رسید.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.