تلفن همراه

گوشی

April 14, 2016
10:56 پنجشنبه، 26ام فروردینماه 1395
کد خبر: 76984

این چهار ویژگی HTC 10 ، گلکسی S7 را کنار می‌زنند

گوشی  HTC 10 با تراشه‌ی اسنپ دراگون 820، چهار گیگابایت رم و دوربین 12 مگاپیکسلی با فناوری UltraPixel یکی از محصولات قدرتمند بازار به شمار می‌رود؛ اما گوشی‌های دیگر مانند گلکسی S7 و ال جی G5 هم چنین مشخصاتی را پیش روی کاربران قرار می‌دهند و همین موضوع باعث شده که انتخاب برای افراد بسیار سخت باشد. در این شرایط HTC باید ویژگی‌های بسیار خوبی را در گوشی خودش قرار داده باشد تا بتواند کاربران را از خرید محصولات دیگر منصرف کند. در این مطلب به چهار ویژگی این تلفن همراه هوشمند اشاره می‌کنیم که باعث می‌شود گلکسی اس 7 کنار زده شود.
 
1 – بدنه‌ی پشتی فلزی
در این که پرچم‌دار جدید سامسونگ گوشی بسیار زیبایی است شکی نیست؛ اما بدنه‌ی شیشه‌ای آن سریع اثر انگشت کاربران را به خودش جذب می‌کند. از طرف دیگر گوشی HTC 10 بدنه‌ای کاملا فلزی دارد که در زمان کار کردن با آن حس خوبی به کاربران منتقل می‌کند. اگر از بدنه‌ی شیشه‌ای خوشتان نمی‌آید، بدنه‌ی فلزی گوشی جدید HTC نظر شما را به سمت خودش جلب می‌کند.
 
 
2 – سیستم صوتی BoomSound Hi-Fi
بلندگوهای به کار رفته در HTC 10 صدای بسیار با کیفیتی را پخش می‌کنند که سریعا نظر کاربران را به سمت خودش جلب می‌کنند. HTC از بلندگوهای Hi-Fi در این گوشی استفاده کرد که دو صدای مجزا را پخش می‌کنند و به همین دلیل تفکیک صدای بهتری دارند. همچنین یکی از این بلندگوها نقش Sub-woofer را ایفا می‌کنند.
 
 
3 – تجربه‌ای جدید از اندروید
شرکت HTC رابط کاربری Sense را برای گوشی جدید خودش تغییر داده تا کاربران تجربه‌ی بهتری با سیستم عامل اندروید داشته باشند. این شرکت همکاری نزدیکی با گوگل داشته تا بتواند قابلیت‌های جدیدی به گوشی خودش اضافه کند. در این گوشی دیگر دو برنامه برای انجام یک کار وجود ندارد. به طور مثال دو تقویم، دو مرورگر اینترنت و دو برنامه برای ایمیل را مشاهده نمی‌کنید.
 
 
4 – دوربین سلفی
دوربین جلوی گوشی HTC 10 به لرزشگیر اپتیکی عکس مجهز شده تا کاربران بتوانند عکس‌های سلفی بهتری بگیرند. دوربین جلوی این تلفن همراه هوشمند در نور کم هم عکس‌های بسیار خوبی می‌گیرد و به همین دلیل گزینه‌ی مناسبی برای عکاسی به حساب می‌آید.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.