تلفن همراه

گوشی

April 15, 2016
10:47 جمعه، 27ام فروردینماه 1395
کد خبر: 76995

هواوی نسل بعدی نکسوس 6P را می‌سازد

شرکت هواوی به تازگی نام تجاری جدیدی به نام Huawei 7P ثبت کرده و به همین دلیل احتمال دارد که در حال ساخت نسل بعدی گوشی نکسوس 6P باشد.
 
هواوی به تنهایی نسل بعدی گوشی Nexus 6P را با نام Huawei 7P می‌سازد.
در حالی که گوشی نکسوس 6P یکی از محصولات خوب بازار به حساب می‌آید و جایگاه شرکت هواوی را در صنعت ساخت تلفن‌های همراه هوشمند بالا برد، به نظر نمی‌رسد که گوگل قصد داشته باشد کار ساخت نکسوس بعدی را هم به این شرکت واگذار کند. به همین دلیل شرکت هواوی نام تجاری Huawei 7P را به ثبت رسانده تا خودش به شکل مستقل نسل بعدی گوشی 6P را راهی بازار کند.
 
از آنجایی که نکسوس 6P یک موفقیت بسیار بزرگ برای این شرکت بود، ساخت نسل بعدی آن دور از ذهن نبود. به احتمال زیاد 7P هم سخت افزار خوبی خواهد داشت و از هم اکنون انتظار می‌رود که 4 گیگابایت رم یا بیشتر داشته باشد. همچنین بعید نیست که صفحه نمایش QHD برای آن در نظر گرفته شود. گوشی نکسوس 6P به دلیل داشتن صفحه نمایش 5.7 اینچی با دقت تصویر 1440 در 2560 مورد توجه افراد زیادی قرار گرفت.
 
هنوز مشخص نیست که این گوشی در چه زمانی راهی بازار می‌شود. به احتمال زیاد در ماه‌های آینده خبرهای بیشتری از این محصول منتشر خواهد شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.