تلفن همراه

گوشی

April 19, 2016
10:57 سه شنبه، 31ام فروردینماه 1395
کد خبر: 77044

آیفون های شیشه ای، نسل جدید گوشی های iPhone

شرکت اپل قصد دارد از سال 2017 میلادی، نسل های بعدی گوشی های خود را نه از جنس آلومینیوم، بلکه از شیشه و با استفاده از نمایشگرهای OLED تولید کند.
ماه گذشته خبرهایی از مذاکرات اپل با دو شرکت سامسونگ و ال جی در رابطه با افزایش تولید نمایشگرهای OLEDمنتشر شد. این شرکت ها در فهرست تامین کنندگان اپل قرار دارند. 
نمایشگرهای OLED در مقایسه با LCED شفافتر هستند، مصرف کمتری دارند و انعطاف پذیری آن ها بیشتر است؛ استفاده از این نمایشگرها، احتمال خمیده بودن نمایشگر نسل جدید iPhone را افزایش داده است. 
نسل جدید iPhone که انتظار می رود در ماه سپتامبر سال جاری میلادی عرضه شود، نقطه عطفی در تاریخ شرکت اپل خواهد بود. این شرکت با وجود فروش 13میلیونی مدل های iPhone 6 و 6S در طول سه روز ابتدای عرضه آنها، میزان تولید این مدل ها را به یک سوم کاهش داده است تا موجب کاهش تقاضا برای گوشی جدید iPhone 7 نشود. 
همچنین انتظار می رود به همراه iPhone 7 مدل دیگری موسوم به iPhone Pro عرضه شود که به یک رابط اتصال مغناطیسی و دوربین عکاسی با دو لنز مجهز است. این سیستم عکاسی شامل یک لنز واید برای عکاسی از مناظر و فضاهای وسیع و یک لنز تله فوتو برای عکاسی از فواصل زیاد است. برای عکاسی از فضاهای وسیع، این سیستم قادر است چندین عکس را با هم ادغام کرده و یک تصویر واحد از آنها بسازد.
گفته می شود اپل برای تولید گوشی های نازکتر، قصد دارد رابط ورودی هدفون را از گوشی حذف کرده و به جای آن از فناوری بیسیم برای اتصال به هدست استفاده کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.