بازار سرمایه

رگولاتوری

May 4, 2016
18:56 چهارشنبه، 15ام اردیبهشتماه 1395
کد خبر: 77283

رگولاتور: تعرفه‌های مناسب مخابراتی به زودی تصویب می‌شود/رگولاتوری پدر خانواده ارتباطات است و ممکن است در خانواده اختلاف ایجاد شود

رییس سازمان تنظیم مقررات از تعیین تعرفه‌های مناسب مخابراتی در آینده نزدیک خبر داد و گفت: در اولین گام تعرفه‌ای که باعث می‌شود ارائه‌ی خدمات با سرعت بیشتری بهبود پیدا کند در کمیسیون تنظیم مقررات مصوب خواهد شد.
 
علی‌اصغر عمیدیان ظهر امروز – چهارشنبه – در مراسم تودیع و معارفه مدیران مخابراتی کشور اظهار کرد: سازمان تنظیم مقررات مانند پدر خانواده ارتباطات کشور است حال فرزندان این پدر ممکن است یک کندتر حرکت کند و یکی پیش فعال باشد، اما به هر صورت اپراتورها مانند فرزندانی هستند که از روحیات مختلف برخوردارند.
 
وی با بیان این‌که زمانی اجرای طرح‌های مانند ترابردپذیری هم‌کدی یا رومینگ جزو آرزوها محسوب می‌شد، ادامه داد: به هرحال درهر خانواده‌ای میان پدر خانواده و فرزندان ممکن است اختلافی ایجاد شود حتی در خود آمریکا نیز هم گاه شاهدیم اپراتورهای مطرح 20 میلیون دلار جریمه می‌شوند، اما در جمهوری اسلامی به دلیل باوری که نسبت به پیشرفت وجود دارد با وجود تلاش هیچ‌گاه امور از دایره اخلاق خارج نمی‌شود.
 
رییس سازمان تنظیم مقررات با تاکید بر این‌که تلاش می‌شود در اولین فرصت تعرفه‌های مخابراتی مصوب شود، گفت: لازم است در تعرفه‌های جدید به گونه‌ای برخورد شود که انگیزه مدیران برای ارائه‌ی خدمات افزایش پیدا کند، چرا که در غیراین صورت افزایش تعرفه به تنهایی مشکلی را حل نمی‌کند.
 
عمیدیان در پایان متذکر شد: توسعه باند پهن در کشور پیاده نخواهد شد مگر این‌که شرکت مخابرات در لبه تکنولوژی قرار داشته باشد.
 
 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.