تلفن همراه

فناوری‌های پوشیدنی

May 18, 2016
20:32 چهارشنبه، 29ام اردیبهشتماه 1395
کد خبر: 77595

بازار دیوایس های پوشیدنی در سه ماهه اول ۲۰۱۶

IDC، نهاد سرشناس تحقیقات بازار، آمارهای فروش دیوایس های پوشیدنی مربوط به سه ماهه اول سال ۲۰۱۶ را منتشر نموده است.
 
بر اساس این آمارها کمپانی شیائومی با پشت سر گذاشتن اپل مقام دوم را از آن خود نموده و همچنان طبق روال پیشین Fitbit در رتبه اول قرار دارد. کمپانی گارمین پس از اپل جایگاه چهارم را در اختیار گرفته است و سامسونگ هم پنجمین تولید کننده بزرگ دیوایس های پوشیدنی در جهان به شمار می رود. علی رغم رشد بازار این دسته از دیوایس ها در سه ماهه آغازین سال جاری میلادی، به گفته کارشناسان IDC سرعت گسترش بازار نسبت به سه ماهه قبل از آن کمتر بوده است.
 
      
 
با توجه به عمومیت یافتن استفاده از دیوایس های پوشیدنی و تیراژ و تنوع رو به رشد تولیدات، بازار این دسته از محصولات هم مانند بازار اسمارت فون ها رقابتی تر از قبل شده و انتظار می رود که این مسئله نهایتاً به نفع کاربران تمام شود. چرا که با افزایش رقابت، کیفیت محصولات با سرعتی بیش از پیش افزایش یافته و همچنین قیمت متوسط آنها هم نسبت به خدمات ارائه شده کاهش خواهد داشت. گفتنیست که فروش کلی دیوایس های پوشیدنی در سه ماهه اخیر به ۱۹٫۷ میلیون دستگاه رسیده که نسبت به دوره مشابه در سال قبل رشدی ۶۷٫۲ درصدی داشته است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.