اینترنت و شبکه

فناوری اطلاعات

May 28, 2016
20:50 شنبه، 8ام خردادماه 1395
کد خبر: 77718

گوگل از این پس تبلیغات بیشتری را نمایش می‌دهد

گوگل تصمیم گرفته است تغییرات اساسی در عرصه تبلیغات خود اعمال کند تا بر این اساس تعداد و اندازه آگهی‌های تبلیغاتی آن بیشتر شود.

 

به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، شرکت گوگل از سال گذشته طرحی را آغاز کرد تا به موجب آن فضای بیشتری به مراکز ارایه‌دهنده تبلیغات اختصاص یابد و به آگهی‌ها اجازه داد در فضای جدید منتشر شوند. بر این اساس سرویس نقشه مجازی Google Maps نیز با تصمیم جدید گوگل می‌تواند حین اینکه اطلاعات کاربردی را به راننده ارایه می‌دهد، برای او آگهی تبلیغاتی منتشر کند.

گوگل به این نتیجه رسیده که رفتار کاربران در عرصه دیجیتالی در حال تغییر است و با توجه به اینکه تمایل کاربران به استفاده از دستگاه‌های موبایلی بسیار زیاد شده است، می‌بایست با سیاست‌های جدید از این عرصه پول دربیاورد. به همین دلیل گوگل اعلام کرد آگهی‌های تبلیغاتی مبتنی بر جست‌وجوهای اینترنتی گسترده‌تر می‌شود.

شرکت گوگل هم‌اکنون به مراکز انتشار دهنده تبلیغات امکان می‌دهد فضایی به وسعت 25 کاراکتر را در بخش فوقانی سرویس مورد نظر خود در اختیار داشته باشند و فضایی با حجم 70 کاراکتر را هم برای توضیحات مورد نیاز خود در اختیار بگیرند. همچنین این امکان وجود دارد تا برای فضای فوقانی در دو بخش مجزا از 60 کاراکتر استفاده شود و برای بخش توضیحات نیز در دو فضای مجزا 80 کاراکتر مورد استفاده قرار گیرد.

«سریدار راماسوامی» مدیر مرکز تبلیغات گوگل اعلام کرد استراتژی جدید آنها بزرگترین تغییر در عرصه آگهی‌های متنی محسوب می‌شود و سیستم AdWoeds گوگل که 15 سال قبل عرضه شده بود را به طور کامل متحول می‌کند.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.