تلفن همراه

فناوری‌های پوشیدنی

گوشی

June 2, 2016
2:03 پنجشنبه، 13ام خردادماه 1395
کد خبر: 77818

گوشی Galaxy بخرید؛ عینک واقعیت مجازی هدیه بگیرید

شرکت سامسونگ به تمام کاربرانی که ابتدای سال جاری میلادی یکی از دو گوشی هوشمند Galaxy S7 یا Galaxy S7 edge را خریداری کردند، یک دستگاه عینک واقعیت مجازی Gear VR هدیه دارد. این شرکت کره‌ای هم‌اکنون بار دیگر طرح مذکور را به مرحله اجرا گذاشته است.

 

به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، بر اساس طرح جدید سامسونگ اگر یکی از گوشی‌های Galaxy S7، S7 edge، S6، S6 edge، S6 edge+ یا Note 5 را تا تاریخ 19 ژوئن خریداری کنید، یک دستگاه عینک واقعیت مجازی Gear VR را هدیه خواهید گرفت.

البته سامسونگ اعلام کرد برای دریافت هدیه مذکور این گوشی‌ها را فقط باید از شعباتی خریداری کنید که در این طرح شرکت کرده‌اند. لازم به ذکر است پرداخت هزینه گوشی به صورت یکجا یا خرید آن بر اساس قراردادهای مخابراتی دو ساله شامل این طرح می‌شود.

البته سامسونگ اعلام کرد زمانی که کاربران یکی از گوشی‌های هوشمند مذکور را خریداری می‌کنند، بین 6 تا 8 هفته طول می‌کشد عینک واقعیت مجازی Gear VR به صورت رایگان برای آنها ارسال شود.

علاوه بر این کاربران همچنین می‌توانند پس از خرید مذکور معادل 50 دلار محتوای سه‌بعدی متناسب با عینک Oculus VR را به صورت رایگان دریافت کنند. البته برای این کار می‌بایست تا پیش از تاریخ 30 ژوئن اپلیکیشن Oculus را بارگذاری کنید و حساب کاربری Oculus ID خود را هم فعال کنید.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.