تلفن همراه

گوشی

June 4, 2016
13:40 شنبه، 15ام خردادماه 1395
کد خبر: 77846

آیفون 8 صفحه نمایش خمیده خواهد داشت

شایعات جدیدی که درباره‌ی «آیفون 8» (iPhone 8) منتشر شده‌اند، گفته‌اند که این گوشی در سال 2017 راهی بازار خواهد شد و از صفحه نمایش خمیده از هر دو سمت بهره می‌برد.
 
آیفون 8 همانند گلکسی S7 از صفحه نمایش خمیده برخوردار است.
«کوین وانگ» (Kevin Wang) از سازمان تحقیقاتی IHS Technology می‌گوید که آیفون 8 که در سال 2017 معرفی می‌شود، همانند گلکسی S7 Edge و حتی Galaxy Note 6 یک صفحه نمایش خمیده خواهد داشت. البته این اولین‌باری نیست که درباره‌ی وجود صفحه نمایش خمیده روی آیفون می‌شنویم، قبلا گفته شده بود که این گوشی در سال 2018 عرضه می‌شود.
 
شایعات گفته‌اند آیفون 8 که در سال 2017 عرضه می‌شود، تفاوت‌های زیادی با آیفون 7 خواهد داشت و به همین دلیل اپل نام آن را آیفون 7s نمی‌گذارد. به احتمال زیاد این گوشی از صفحه نمایش AMOLED استفاده می‌کند و به همین دلیل خمیده بودن صفحه نمایش چیز دور از ذهنی نخواهد بود.
 
همچنین در ادامه شایعات گفته شده که اپل روند بروزرسانی کلی آیفون‌های جدید را به دوره‌های سه ساله انتقال داده و قصد ندارد روند بروزرسانی سالانه را ادامه دهد. البته این موضوع به این معنا نخواهد بود که اپل هر سه سال یک‌بار گوشی جدید راهی بازار می‌کند، بلکه به این معنا خواهد بود که در هر سه سال یکسری تغییرات بسیار بزرگ سخت افزاری و ظاهری در تولید آیفون به وجود می‌آید. به همین دلیل است که آیفون 7 ظاهری مانند آیفون 6 و آیفون 6s خواهد داشت.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.