اپراتورها

تلفن همراه

June 12, 2016
12:01 یکشنبه، 23ام خردادماه 1395
کد خبر: 77937

مشتریان تی-موبایل سهام دار این شرکت مخابراتی می‌شوند

شرکت مخابراتی تی-موبایل نه تنها به دنبال افزایش تعداد مشترکان خدمات خود است، بلکه قصد دارد آنها را به مالکان خود مبدل کند.
 
سومین اپراتور بزرگ تلفن همراه در آمریکا یک سهم رایگان از تی – موبایل را به هر یک از مشترکان خدمات پس پرداخته و ثابت خود اعطا می کند. مشتریان جدیدی که به شبکه مخابراتی تی – موبایل بپیوندند، هم می توانند یک سهم رایگان خریداری کنند.
 
ارزش این سهم رایگان در بازار سهام فعلا 43.07 دلار است. البته صاحبان مشاغل و افرادی که در قالب مشترکان دولتی ثبت شده از خدمات تی –موبایل استفاده می کنند، در این طرح مشارکت داده نمی‌شوند.
 
اقدام یاد شده آخرین طرح تی –موبایل برای تشویق مردم به استفاده از خدمات این شرکت است. پیش از این شرکت یاد شده برخی خدمات محبوب موسیقی و ویدئو را بر بستر شبکه‌های تلفن همراه ارائه کرده بود. البته نتیجه اجرای چنین طرح هایی افزوده شدن یک میلیون نفر به جمع مشترکان تی –موبایل است.
 
اجرای این برنامه به معنای صدور سهام جدید رایگان برای تی –موبایل نیست، اما برخی کارشناسان می گویند، اجرای طرح یاد شده می تواند برای مشتریانی که اطلاعاتی از بازار بورس و سهام ندارند، مشکلات مالیاتی به وجود آورد و آنها باید توسط تی –موبایل از این جزییات مطلع شوند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.