تلفن همراه

سیستم‌عامل

گوشی

July 19, 2016
9:03 سه شنبه، 29ام تیرماه 1395
کد خبر: 78370

آخرین نسخه پیش نمایش از اندروید ۷ منتشر شد

نسخه پنجم و نهایی از پیش نمایش اندروید ۷ امروز منتشر شد. گوگل با اعلام این موضوع در وبلاگ توسعه دهندگان خود، خبر داد که اگرچه نسخه پیش نمایش عرضه شده در ماه گذشته، مشمول APIهای نهایی بوده اما پیش نمایش آخر، شباهت بسیاری به نسخه نهایی اندروید نوقا دارد.
 
توسعه دهندگان اکنون می توانند پیش نمایش پنجم را دریافت کرده و آن را در دستگاه های نکسوس خود نصب کرده و سپس به امتحان کردن اپلیکیشن های خود روی آن بپردازند.
 
این نسخه با شماره سریال NPD90G همراه شده و کاربران می توانند نسخه های مختلف آن را برای ابزارهای نکسوس دریافت کنند. گوگل در کنار ایمیج های کارخانه ای، فایل های OTA را نیز در دسترس توسعه دهندگان و سایر افرادی که می خواهد این نسخه را آزمایش کنند، قرار داده است.
 
در صورتی که فایل های مرتبط با ایمیج کارخانه ای را دریافت و نصب کنید، تمام اطلاعات موجود در موبایل یا تبلت حذف خواهد شد ولی جالب اینجاست که این بار همان آپدیت OTA را در قالب فایل ZIP در دسترس کاربران قرار داده تا آن را دریافت کرده و بدون نیاز به حذف اطلاعات قبلی از دستگاه‌شان، نسخه جدید را دریافت نمایند.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.