باندپهن

باندپهن سیار

July 31, 2016
9:33 یکشنبه، 10ام مردادماه 1395
کد خبر: 78634

شرکت مخابرات استان تهران اعلام کرد: جزئیات کاهش تعرفه سرویس اینترنت پرسرعت غیرحجمی

شرکت مخابرات استان تهران مطابق با مصوبه شماره ۱ جلسه ۲۳۷ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات از کاهش تعرفه سرویس اینترنت پرسرعت غیرحجمی خبر داد.
 
کامران کاظمی – معاون تجاری شرکت مخابرات استان تهران – ضمن اعلام این مطلب که این مصوبه در راستای کاهش هزینه سرویس اینترنت پرسرعت غیرحجمی و جایگزین نامحدود اعلام شده است گفت: تغییر قرارداد سرویس غیر حجمی از اول مرداد ماه سال ۱۳۹۵ اجرا شده است.
 
وی خاطر نشان کرد: مشترکینی که در حال حاضر از سرویس اینترنت پرسرعت غیر حجمی استفاده می‌کنند می‌توانند پس از پایان مدت قرارداد سرویس خود را با تعرفه و شرایط جدید دریافت کنند.
 
کاظمی تعرفه خدمات دسترسی به اینترنت پرسرعت غیرحجمی را به شرح جدول زیر اعلام کرد و افزود: مشترکین می‌توانند هر گیگابایت ترافیک اضافه را تنها با پرداخت مبلغ ۱۵ هزار ریال خریداری نمایند.
محصولات استاندارد غیرحجمی (جایگزین نامحدود):
 
سرعت (پهنای باند) ترافیک ماهیانه نوع پرداخت تعرفه ماهیانه بدون ارزش افزوده
۱M ۱۷GIG پس‌پرداخت ۲۵۰۰۰۰ ریال
۲M ۲۵GIG پس‌پرداخت ۴۰۰۰۰ ریال
۴M ۳۴GIG پس‌پرداخت ۶۰۰۰۰ ریال
۸M ۵۰GIG پس‌پرداخت ۱۰۰۰۰۰۰ ریال

 

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.