تلفن همراه

گوشی

August 3, 2016
8:07 چهارشنبه، 13ام مردادماه 1395
کد خبر: 78725

تصویری از گوشی جدید شیائومی با نمایشگر خمیده فاش شد

سامسونگ روند ساخت صفحات نمایش خمیده را با گوشی گلکسی اس ۶ اج آغاز کرد و به نظر می‌رسد که شیائومی نیز به زودی گوشی مشابهی را عرضه خواهد کرد. تصویر جدیدی از گوشی شیائومی با نمایشگر خمیده منتشر شده است.
 
روند ساخت گوشی‌های هوشمند با صفحات خمیده برای نخستین بار با عرضه‌ی محصولات سری اج توسط سامسونگ آغاز شد. عرضه‌ی گلکسی اس ۶ اج بسیار موفقیت‌آمیز بود و گلکسی اس ۷ اج نیز این روند را ادامه داد. کمپانی‌های دیگری نیز ورود به این بخش وارد شده‌اند که می‌توان به Vivo اشاره کرد. این کمپانی نخستین گوشی خود با نمایشگر خمیده در دو طرف را تحت عنوان Vivo Xplay 5 به بازار عرضه کرد. شایعات قبلی حکایت از آن داشتند که شیائومی و هواوی نیز در حال کار بر روی چنین گوشی‌هایی هستند. در همین راستا امروز تصویری از گوشی شیائومی با صفحه‌‌نمایش خمیده فاش شده است.
 
 
همانطور که در تصویر مشاهده‌ می‌کنید، لوگوی Mi در قسمت بالای گوشی حک شده است، بنابراین واضح است که با یک دستگاه ساخت شیائومی طرف هستیم. اما شگفت‌انگیزترین بخش گوشی، صفحه‌نمایش آن است. شیائومی این گوشی را به صفحه‌نمایشی مجهز کرده است که دو طرف آن خمیده است و فریمی فلزی اطراف صفحه‌نمایش را احاطه کرده است. همچنین کلید هوم گوشی نیز در این تصویر واضح است، احتمالا این کلید با سنسور اثر انگشت یکپارچه شده است.
 
گوشی Xiaomi Mi Edge از طراحی زیبایی بهره می‌برد و شباهت‌هایی نیز به گلکسی اس ۷ اج سامسونگ دارد. در حال حاضر نمی‌توان با قطعیت در خصوص صحت این تصویر نظر داد، اما با این حال می‌دانیم که شیائومی در سه ماه‌ی نخست سال ۲۰۱۷ یک گوشی با صفحه‌نمایش خمیده عرضه خواهد کرد و احتمالا این گوشی پرچمدار بعدی Mi باشد. همچنین شایعاتی مبنی بر عرضه‌ی Xiaomi Mi Note 2 با صفحه‌نمایش خمیده منتشر شده است. بنابراین حتی این احتمال وجود دارد که تصویر بالا متعلق به نوت ۲ باشد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.