تلفن همراه

سیستم‌عامل

گوشی

August 7, 2016
8:46 یکشنبه، 17ام مردادماه 1395
کد خبر: 78821

انتشار آپدیت سالانه ویندوز 10 موبایل از 19 مرداد آغاز می شود

اگرچه مایکروسافت آپدیت سالانه ویندوز 10 موبایل را همزمان با به روز رسانی PC و Xbox One عرضه نکرده، اما خریداران اسمارت فون های ویندوزی نگران نباشند، زیرا در همین هفته به نسخه جدید سیستم عامل محبوبشان دست خواهند یافت.
 
به گزارش منابع خبری، انتشار آپدیت سالانه ویندوز 10 موبایل از تاریخ 9 آگوست (19 مرداد) برای تلفن های همراه آنلاک یعنی اکثر مدل های لومیا و محصولات ویندوزی شرکت هایی همچون Coship، ایسر، NuAns و غیره منتشر می شود. همچنین به روز رسانی موبایل های عرضه شده از طریق اپراتورهایی مانند AT&T و T-Mobile از یک هفته بعد، یعنی 16 آگوست (26 مرداد) آغاز می گردد.
 
ظاهراً دلیل این وقفه یک هفته ای، مهلت دادن به اپراتورها برای بررسی آپدیت و سازگاری با ویژگی های جدید آن عنوان شده، البته آمار نشان می دهد بخش عمده تلفن های همراه با سیستم عامل ویندوز 10 موبایل در بازار، آنلاک هستند.
 
لازم به ذکر است احتمال تغییر تاریخ های فوق وجود دارد، زیرا مایکروسافت هنوز رسماً آنها را تأیید نکرده. همچنین در این منبع خبری اشاره شده بیلد 14393.10 در این فرآیند به روز رسانی برای موبایل های سازگار منتشر خواهد شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.