تبلت

تلفن همراه

September 3, 2016
17:24 شنبه، 13ام شهریورماه 1395
کد خبر: 79549

با IFA 2016/ آرکاس تبلت Archos 133 Oxygen را در IFA 2016 معرفی کرد؛ صفحه نمایش ۱۳.۳ اینچی و پردازنده هشت هسته ای

شرکت آرکاس در نمایشگاه ایفا 2016 برلین از تبلت Archos 133 Oxygen رونمایی کرد که سایز این محصول نسبت به تبلت‌های سری اکسیژن (Oxygen) بزرگ‌تر شده است. این دستگاه به پردازنده‌ی هشت هسته‌ای Rockchip مجهز شده است.
 
در نمایشگاه IFA 2016 برلین شرکت آرکاس تبلت جدیدی را به خانواده‌ی سری اکسیژن (Oxygen) خود اضافه کرد. این تبلت جدید تحت عنوان Archos 133 Oxygen، بزرگ‌ترین تبلت سری اکسیژن محسوب می‌شود. تبلت یاد شده با قیمت ۱۷۹.۹۹ پوند انگلیس (تقریبا ۲۳۵ دلار آمریکا) در ماه آبان (نوامبر) عرضه خواهد شد. طبق اظهار این شرکت فرانسوی، تبلت آرکاس ۱۳۳ اکسیژن از طریق کانال توزیع جهانی به فروش خواهد رسید.
 
همان‌طور که از نام این تبلت مشخص است، Archos 133 Oxygen یک تبلت ۱۳.۳ اینچی با صفحه نمایش IPS فول اچ‌دی در رزولوشن 1080p است. تبلت ۱۳۳ اکسیژن آرکاس دارای اندروید 6.0 مارشمالو بوده و مجهز به یک تراشه‌ی ناشناخته است. مطابق با فهرست مشخصات موجود در بسته‌بندی، قدرت پردازشی تبلت یاد شده به وسیله‌ی یک پردازنده‌ی ۱.۵ گیگاهرتزی هشت هسته‌ای Rockchip RK3368 تامین شده که یک پردازنده‌ی گرافیکی PowerVR SGX6110 مکمل آن است. به علاوه، این تبلت از ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم بهره می‌برد.
 
 
تبلت ۱۳۳ اکسیژن آرکاس با حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۶۴ گیگابایتی عرضه خواهد شد اما کاربران می‌توانند با استفاده از یک کارت میکرو اس‌دی (microSD) با حداکثر ظرفیت ۱۲۸ گیگابایتی، حافظه‌ی ذخیره‌سازی آن را افزایش دهند. تبلت یاد شده با وزن ۱۱۷۰ گرمی خود، بسیار سنگین است اما با وجود باتری ۱۰ هزار میلی آمپر ساعتی، وزن سنگین آن کاملا قابل درک است. با این حال، این تبلت با یک بار شارژ فقط قادر به پخش ۵ ساعت ویدیو است و در حالت آماده به کار (standby) می‌تواند ۱۶۸ ساعت دوام بیاورد.
 
تبلت Archos 133 Oxygen مجهز به دوربین پشتی ۵ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۲ مگاپیکسلی است. تبلت یاد شده دارای گزینه‌های ارتباطی بسیار خوبی شامل جک صوتی ۳.۵ میلی متری، دو عدد درگاه میکرو یواس‌بی و یک درگاه میکرو HDMI است. این تبلت با وجود اندازه‌ی ۱۳.۳ اینچی و مشخصات یاد شده، تبلت گران قیمتی نیست.
 
آیا تبلت Archos 133 Oxygen ارزش خرید دارد؟ لطفا نظرات خود را در بخش دیدگاه وب‌سایت به اشتراک بگذارید.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.