تلفن همراه

گوشی

September 5, 2016
18:41 دوشنبه، 15ام شهریورماه 1395
کد خبر: 79622

ال جی V20 ماژولار نیست فقط قاب پشتی کشویی دارد

در حالی که فقط چند روز تا معرفی گوشی هوشمند ال‌جی V20 باقی مانده، گزارش جدیدی منتشر شده است که حکایت از طراحی غیر ماژولار آن دارد. شرکت ال‌جی در نظر دارد که با عرضه‌ی V20، فروش ناامید کننده‌ی پرچم‌دار G5 خود را جبران کند.
 
 
فقط چند روز تا رونمایی رسمی گوشی هوشمند ال‌جی V20 باقی مانده است. شرکت ال‌جی قصد دارد با عرضه‌ی این گوشی هوشمند، فروش ناامید کننده‌ی پرچم‌دار G5 را جبران کند. با وجود آمار فروش پایین ال‌جی G5 ماژولار، شایعه‌هایی مبتنی‌بر ماژولار بودن گوشی ال‌جی V20 منتشر شده بود. اما طبق گزارشی که اخیرا منتشر شده، طراحی گوشی V20 ال‌جی برخلاف G5 ماژولار نبوده و با لوازم جانبی جی 5 سازگار نخواهد بود.
 
 
اما داستان به این‌جا ختم نمی‌شود. طبق گزارش وب‌سایت c|net کره، گوشی هوشمند ال‌جی V20 دارای قاب پشتی کشویی نسبتا عجیبی در نیمه‌ی سمت چپ خواهد بود. به طوری که با لمس یک دکمه در لبه‌ی دستگاه، در کشویی باز شده و باتری که ظاهرا قابل تعویض است به اضافه‌ی درگاه سیم کارت و میکرو اس‌دی قابل دسترسی خواهد شد.
 
 
این گزارش همراه با تصاویر رندر شده‌ای که نحوه‌ی عملکرد در پشتی را همراه با طراحی احتمالی LG V20 نشان می‌دهد، منتشر شده است. به خاطر داشته باشید که این تصاویر صرفا یک طراحی ذهنی بوده و لزوما نمایانگر محصول نهایی نخواهند بود. علاوه‌بر این مورد، همان‌طور که در تصاویر رندر شده مشاهده می‌کنید بخش پایینی دستگاه هم قابل جابه‌جایی است اما در این گزارش اشاره‌ای به این مورد نشده است.
 
 
در صورت رسمیت یافتن این گزارش، باید اظهار کنیم که مکانیزم کشویی قبلا هم در صنعت گوشی‌های هوشمند مورد استفاده قرار گرفته و گوشی V20 جزو اولین‌ها نخواهد بود. همان‌طور که احتمالا به خاطر دارید، شرکت اچ‌تی‌سی (HTC) هم در گوشی هوشمند Desire HD از مکانیزم مشابهی استفاده کرده بود.
 
فقط گذشت زمان می‌تواند تاثیر این طراحی را در آمار فروش پرچم‌دار شرکت ال‌جی نشان دهد. بدون شک امسال با وارد شدن گوشی جدید شرکت کره‌ای به عرصه‌ی رقابت، شور و هیجان اولیه‌ی خاصی بین کاربران ایجاد خواهد شد. اما احتمالا با در نظر گرفتن ال‌جی G5، باز هم فروش قابل توجهی نخواهد داشت.
 
 
با توجه به فهرست ویژگی‌ها و مشخصات شایعه شده، فبلت V20 گوشی معقولی خواهد بود. طبق ویدیوی منتسب به V20 که خلاصه‌ای از مشخصات آن را نشان می‌دهد، این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش ۵.۵ اینچی QHD، پردازنده‌ی اسنپدراگون 820 شرکت کوالکام، ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم، ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی قابل افزایش، تراشه‌ی صوتی ۳۲ بیتی Quad DAC ویژه‌ی علاقه‌مندان به موسیقی و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی قابل تعویض خواهد بود. همچنین، گوشی هوشمند V20 ال‌جی اولین دستگاه عرضه شده با سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا خواهد بود.
 
طراحی عجیب و جدید ال‌جی V20 را چگونه ارزیابی می‌کنید؟
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.