سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

September 14, 2016
14:01 چهارشنبه، 24ام شهریورماه 1395
کد خبر: 79816

مانیتور جدید Dell گرافیست‌ها و طراحان را هدف گرفته است

شرکت «دل» (Dell) مانیتور ۳۰ اینچی UP3017 که از صفحه نمایش عریض Quad XGA بهره می‌برد را معرفی کرد. این محصول ۹۹ درصد از رنگ‌های Adobe RGB را پشتیبانی می‌کند. از یک پنل IPS LED-Backlight برای این محصول استفاده شده و دقت تصویر ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل را پیش روی کاربران قرار می‌دهد.
 
مانیتور ۳۰ اینچی شرکت دل با قیمت ۱۳۰۰ دلار راهی بازار می‌شود.
همچنین مشخص شده که میزان کنتراست این مانیتور ۱۰۰۰:۱ است و مدت زمان پاسخ گویی آن به ۸ میلی‌ ثانیه می‌رسد. مانیتوز جدید دل زاویه دید خوبی هم دارد و تا ۱۷۸ درجه را پوشش می‌دهد. پورت‌های مختلفی هم روی مانیتور UP3017  قرار گرفته که از بین آن‌ها می‌توان به ۴ عدد پورت USB 3.0 اشاره کرد که به وسیله‌ی این پورت‌ها می‌توان وسیله‌های مختلف را هم شارژ کرد. یک عدد پورت DisplayPort، یک عدد پورت mini DisplayPort، یک عدد پورت MST DisplayPort و دو عدد پورت HDMI هم روی آن‌ قرار گرفته است.
 
البته این ماینتور جدید قیمت ارزانی ندارد. دل اعلام کرده که برای خرید آن باید ۱۳۰۰ دلار بپردازید. اگر به کارهای گرافیکی و طراحی مشغول هستید، قطعا این مانیتور جدید شرکت دل برای شما بهترین گزینه خواهد بود؛ اما قبل از خرید قیمت بالای آن را هم در نظر داشته باشید.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.