باندپهن

باندپهن ثابت

September 20, 2016
11:13 سه شنبه، 30ام شهریورماه 1395
کد خبر: 79948

شرکت مخابرات استان تهران: رونمایی از سرویس پیام صوتی در هفدهمین نمایشگاه تلکام

سرویس پیام صوتی توسط شرکت مخابرات استان تهران در هفدهمین نمایشگاه بین المللی تلکام رونمایی می شود.
 
محمد رضا بیدخام مدیر کل دفتر روابط عمومی و سخنگوی شرکت ضمن اعلام این مطلب که متقاضیان با داشتن این سرویس می توانند به برقراری تماس و ارسال صدا به صورت همزمان برای انبوهی از مخاطبین اقدام کنند گفت: از جمله مزایای استفاده از این سرویس ارسال پیام های تلفنی با کامپیوتر به هزاران گیرنده در یک لحظه، برقراری تماس با لیستی از شماره ها و اعلام پیغامهای خاص از قبیل بدهی قبوض، وام ها و مناسبتهای ویژه است.
 
وی ارائه گزارش های متنوع درباره هر تماس، امکان گرفتن تائیدیه از مخاطب در صورت شنیدن پیام و امکان تعیین زمانبندی برای تماس در روزها و ساعات خاص را از دیگر مزیت های این سرویس اعلام کرد و گفت: سرویس پیام صوتی از محصولات جدید شرکت مخابرات استان تهران است که در آینده نزدیک راه اندازی خواهد شد.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.