تلفن همراه

گوشی

October 11, 2016
14:11 سه شنبه، 20ام مهرماه 1395
کد خبر: 80483

کار Galaxy Note 7 رسما تمام شد

سامسونگ رسما خبر از توقف تولید گوشی Galaxy Note 7 را در تمام دنیا داده است. این شرکت، پس از ماه‌ها دست و پنجه نرم کردن با مشکل باتری‌های خراب این گوشی، دیگر قصد ادامه‌ی تولید یا درست کردن آن را ندارد و به طور کلی، پرونده‌ی Galaxy Note 7 را بسته است.
 
Galaxy-Note-7.jpg
سامسونگ در بیانیه‌ای گفته است: “ما امنیت و سلامت مشتریان خود را در اولویت قرار داده‌ایم و به همین دلیل، تصمیم گرفته‌ایم تا فروش و تولید Galaxy Note 7 را متوقف کنیم.”
 
پیش‌بینی می‌شود جمع‌آوری گوشی‌های Galaxy Note 7 برای سامسونگ ۱۷ میلیارد دلار هزینه در بر داشته باشد.
سامسونگ دیروز خبر از جمع‌آوری تمام مدل‌های Galaxy Note 7 داد و گفت که چه مدل‌های اصلی و چه مدل‌های تعویضی این گوشی، باید خاموش شوند و در این حالت بمانند. دارندگان تمام مدل‌های Galaxy Note 7 می‌توانند گوشی‌های‌شان را به سامسونگ ارایه دهند و پول خودشان را پس بگیرند.
 
اپراتورهای مختلفی که اقدام به فروش Galaxy Note 7‌ کرده بودند، به مشتریان خود طبق بیانیه‌ای گفته‌اند که می‌توانند گوشی‌های‌شان را با یک گوشی دیگر سامسونگ، یا دیگر شرکت‌ها تعویض کنند.
 
گوشی Galaxy Note 7 در ماه مرداد عرضه شد و از سوی تمام منتقدان مورد توجه قرار گرفت؛ با این حال، ماه تمام نشده بود که اولین گزارش‌ها مبنی برا آتش گرفتن باتری این گوشی منتشر شدند. سامسونگ در ابتدا از دارندگان این گوشی‌ها خواست تا مدل فعلی‌شان را با مدلی سالم تعویض کنند، اما مدل‌های سالم هم آتش گرفتند.
 
ارزش سهام سامسونگ امروز ۸ درصد کاهش یافت که در ده سال اخیر بی‌سابقه است. تحلیل‌گران پیش‌بینی می‌کنند فقط جمع‌آوری گوشی‌های Galaxy Note 7 برای سامسونگ ۱۷ میلیارد دلار هزینه در بر داشته باشد.
 
Galaxy Note 7 یکی از بهترین گوشی‌هایی بود که به دست گرفته بودیم و خیلی از دوستان ما هم منتظر حل شدن مشکلات آن بودند تا این گوشی را خریداری کنند. با اینکه از این موضوع خوشحال نیستیم، اما باید بگوییم که پرونده‌ی Galaxy Note 7‌ رسما بسته شده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.