باندپهن

باندپهن ثابت

October 21, 2016
20:52 جمعه، 30ام مهرماه 1395
کد خبر: 80696

سخنگوی شرکت مخابرات ایران در باره قبض های تلفن این دوره و مبلغ اضافه توضیح داد

سخنگوی شرکت مخابرات ایران در باره قبض های این دوره تلفن ثابت و مبلغ ١٠هزار تومان اضافه ای که در قبض ها اعمال شده است توضیحاتی ارایه کرد.
 
زارعیان در گفت و گو با ایرنا گفت: قبض های تلفن ثابت که این. دوره صادر شد بر اساس 2 مصوبه 2٠۵ و 237 سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی صادر شده است.
 
سخنگوی شرکت مخابرات ایران ادامه داد: مصوبه ٢٠۵ تعرفه خدمات مخابراتی مانند هزینه ثبت نام، هزینه قطع و وصل و غیره را شامل می شود که در آن هزینه ثبت نام تلفن ثابت ١٠ هزارتومان در نظر گرفته شده. است.
 
وی افزود : مشترکینی که در این دوره مشمول پرداخت این بند شده انددرصد کمی از مشترکان درشهر تهران بوده اند که با توجه به تفسیر متفاوت مصوبه در حال حاضر مبلغ را به عنوان بستانکاری ایشان منظورگردیده است .
 
مدیر کل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران خاطرنشان کرد: مصوبه رگولاتوری تنها برای تعداد کمی از مشترکان تهرانی که در سال 1394 و ٩۵اقدام به خرید تلفن ثابت کرده بودند اعمال شده است و در سراسر کشور نبوده است.
 
وی ادامه داد: اکنون و بر اساس دستور محمود واعظی وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات مبنی بر رعایت حال مشترکان شرکت مخابرات ایران این مبلغ را به عنوان بستانکاری منظور نموده است.
 
سخنگوی شرکت مخابرات تصریح کرد: مبلغ  ١٠هزار تومانی که در قبض های تلفن این دوره اعمال شده مختص کسانی است که در یک و نیم سال گذشته اقدام به خرید تلفن کرده اند.
 
سخنگوی شرکت مخابرات در باره اعمال حقی به نام حداقل کارکرد برای تلفن های بدون کار کرد نیز گفت:قبض های صادره شده این دوره برای چنین تلفن هایی براساس مصوبه 6-237 سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات بوده است که به شرکت مخابرات اجازه داده برای تلفن های بدون کارکرد حداقلی اعمال کند.
 
به گفته وی شرکت مخابرات طبق مصوبه مذکور  حداقل کار کرد 200 دقیقه درون استانی برای تلفن های  روستایی و 330 دقیقه درون استانی برای تلفنهای شهری اعمال نموده است.
 
بر این اساس در این دوره برای مشترکان روستایی برای دو ماه ١٨٠٠ تومان معادل۴٠٠ دقیقه مکالمه شهری و برای سایر مناطق ٢٩٧٠ تومان معادل ۶۶٠ دقیقه مکالمه شهری در قبوض اعمال شده است .لذا مشترکینی که بطور ماهانه در شهرها کمتر از ٣٣٠ دقیقه و درروستاها کمتر از٢٠٠ دقیقه مکالمه شهری داشته اند مشمول این موضوع گردیده اند .
 
شرکت مخابرات ایران علیرغم دریافت نظرات قبلی مجددا اقدامات لازم به منظور دریافت تفسیر مراجع نطارتی از این مصوبه را انجام داده و در صورت اعلام ، نتیجه را در قبوض دوره بعدی  اعمال وقطعا هرگونه تاثیر به عنوان بستانکاری مشترکین ارجمند اعمال خواهد گردید.
 
وی خاطرنشان ساخت: مشترکین بزرگترین سرمایه شرکت مخابرات ایران هستند و جهت حفظ حقوق مشتریان و ارائه بهترین سرویس به ایشان را به عنوان یک اصل در سرلوحه امور خود قرار داده است.
 
وی افزود در صورت وجود هر کونه ابهام مشتریان میتوانند در تهران باشماره ٢٠٩٠ ودر سایر استانها با شماره ٢٠٢١ تماس حاصل نمایندو  به موارد مطروحه پاسخگویی خواهد شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.