اپراتورها

تلفن همراه

فیبرنوری

October 25, 2016
18:36 سه شنبه، 4ام آبانماه 1395
کد خبر: 80798

ترکیب سهامدار طلایی اپراتور فیبرنوری ایران تغییر کرد

سهامدار طلایی شرکت ایرانیان‌نت به عنوان اپراتور چهارم فیبرنوری، ترکیب نمایندگانش در هیات مدیره این شرکت را تغییر داد.
 
نمایندگان قبلی شرکت ارتباطات زیرساخت در هیات مدیره اپراتور چهارم مهر ماه سال 1393 از سوی محمود خسروی -مدیر عامل پیشین شرکت ارتباطات زیرساخت- برای عضویت در هیات مدیره این شرکت معرفی شده بودند که با گذشت سه سال مسئولیت خود را به محمد طاهر شمس و مسعود رضا سلطانی دادند.
 
محمد طاهر شمس عضو هیات مدیره زیرساخت بود که به تازگی از خدمات دولتی بازنشست گردیده است.
 
همچنین مسعود رضا سلطانی در حال حاضر مدیر کل پشتیبانی فنی و راه‌اندازی معاونت طرح و توسعه و فناوری‌های نوین شرکت ارتباطات زیرساخت است که با حفظ سمت عضویت در هیات مدیره اپراتور فیبرنوری را پذیرفته است.
 
وی مدتی نیز سرپرست معاونت توسعه و مهندسی زیرساخت بوده است و محسن باقری چناری -مدیر عامل ایرانیان‌نت- نیز با حفظ سمت در هیات مدیره اپراتور چهارم که نایب رییسی آن را نیز برعهده دارد، ابقا شد.
 
اعضای هیات مدیره این شرکت در حال حاضر علی حکیم جوادی، مسعود رضا سلطانی، محمد شهبازی، محسن  باقری  چناری، نوذرابراهیمی لامع، محمد طاهرشمس و محمود  زرگر هستند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.