باندپهن

باندپهن ثابت

November 7, 2016
20:12 دوشنبه، 17ام آبانماه 1395
کد خبر: 81021

نایب رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران: اجرای برنامه تحول، نیاز طبیعی مخابرات پس از خصوصی سازی ست

بعد از خصوصی سازی، مفاهیم توسعه، نیاز مشتری و خدمت رسانی از چارچوب تعاریف دولتی خارج شد و تعاریف جدیدی به منظور تحقق مشتری مداری و ارتقای کیفیت گرفت؛ بنابراین اجرای برنامه تحول در مخابرات ضروری است. 
 
پوررنجبر نایب رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران در گفتگو با ماهنامه ارتباطات، ضمن اعلام مطلب فوق افزود: شرکت مخابرات ایران به طور طبیعی بعد از خصوصی سازی از ماموریت گرایی به نتیجه گرایی گرایش پیدا کرد. بعد از خصوصی سازی سودآوری برای این شرکت اهمیت پیدا کرد، چرا که دیگر دولتی نبود که بودجه ای را در اختیارش قرار دهد.
 
پوررنجبر گفت: اما در خصوصی سازی تعریف توسعه متفاوت است؛ مخابرات بدون محاسبه سود می بایست سرویس با کیفیت ارایه می داد و توسعه می داشت.
 
نایب رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران تاکید کرد: اعتراض و انتقاد مشتری به مخابرات، یک فرصت برای شرکت است. درواقع مشتری از مخابرات ناامید نشده و شرکت توانسته در میان مردم جایی باز کند، یعنی مشتری هنوز از شرکت توقع دارد.
 
پوررنجبر ادامه داد: بنابراین مخابرات باید از این فرصت استفاده کرده، انتقادها را شنیده و خدمات باکیفیت‌تر ارائه کند تا رضایت مشتریانش را به طور کامل جلب نماید.
 
وی افزود:کلید بعدی، خدمت است. خدمت باید به خواست مشتری باشد نه تشخیص شرکت. مخابرات باید مطالعه کند که مردم چه می‌خواهند و  با چه محصولاتی سروکار بیشتری دارند.
 
پوررنجبر خاطرنشان کرد: نکته بعدی، نهادینه کردن سیستم‌هاست که در حال حاضر با تشکیل کمیته‌های فناوری اطلاعات و شبکه، در حال اجرای برنامه‌ها، تجمیع و یکپارچه‌سازی نرم‌افزارها، فرایندها و سیستم‌های کوچک هستیم که تا شش ماه آینده پنج پروژه در این رابطه به نتیجه می‌رسد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.