اینترنت و شبکه

فناوری اطلاعات

November 13, 2016
9:13 یکشنبه، 23ام آبانماه 1395
کد خبر: 81119

مدیرکل امور مشترکین زیرساخت توضیح داد: میزان پوشش اینترنت در مسیرهای زوار اربعین

مدیرکل امور مشتریان و واگذاری مدارات شرکت ارتباطات زیرساخت با اشاره به افزایش دو برابری کانال‌های ارتباطی در مسیر زوار اربعین حسینی در ایران، مرز شلمچه و کشور عراق نسبت به سال گذشته گفت: در این مسیرها و بویژه در مسیرهای نجف و کربلا، وایفای رایگان برای زائرین تامین شده است.
 
سهراب آغ‌بیات در گفت‌وگو با ایسنا درباره تمهیدات شرکت ارتباطات زیرساخت جهت ارائه تسهیلات به زوار اربعین حسینی اظهار کرد: تعرفه‌های تماس‌های ارتباطی زائرین در ایام اربعین ۵۰ درصد کاهش یافته است و زائران می‌توانند با خانواده‌های خود در ایران با این تعرفه‌های جدید تماس بگیرند که امیدواریم این موضوع مورد رضایت زائرین عزیز قرار بگیرد.
 
وی همچنین درباره میزان پوشش اینترنت در مسیرهای زوار اربعین حسینی افزود: عملاً با امکاناتی که در اختیار یکی از اپراتورهای تلفن همراه کشور قرار دادیم و همچنین توافقاتی که با یکی از شرکت‌های عراقی صورت گرفت، وایفای رایگان در مسیرهای پیاده‌روی زوار اربعین حسینی بویژه در مسیرهای نجف و کربلا، پوشش داده شد.
 
آغ‌بیات تصریح کرد: در مرز شلمچه هم زائرین از طریق اپراتور مربوطه می‌توانند سرویس وایفای رایگان را دریافت و استفاده کنند.
 
وی با بیان این‌که امسال تمهیدات شرکت ارتباطات زیرساخت در مرزهای شلمچه و مهران، بیشتر در زمینه پوشش شبکه تلفن همراه بوده است، خاطرنشان کرد: تمهیدات فوق‌العاده وسیعی را برای زائرین در زمینه ارتباط تلفنی فراهم کردیم و همچنین اقداماتی صورت گرفت تا امسال دو برابر حجم مکالمه‌های سال گذشته، زوار اربعین حسینی را ساپورت کنیم.
 
آغ‌بیات اظهار کرد: همچنین با طرف عراقی کاملاً به توافق رسیدیم و تعداد کانال‌های ارتباطی در مسیرهای حرکت زائرین نسبت به اربعین سال گذشته، دو برابر افزایش داده شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.