تلفن همراه

گوشی

November 21, 2016
13:10 دوشنبه، 1ام آذرماه 1395
کد خبر: 81241

نوکیا رسما بازگشت خود به بازار موبایل در سال 2017 را تایید کرد

چند وقتیست که شایعاتی در خصوص بازگشت دوباره کمپانی نوکیا به بازار گوشی های هوشمند به گوش می رسد و هر از چند گاهی، اطلاعاتی منتسب به یکی از اسمارت‌فون های تحت برند این شرکت در فضای رسانه ای منتشر می شود. 
 
این برند فنلاندی که بسیاری از کاربران گوشی های هوشمند امروزی، کار با گوشی موبایل را برای اولین بار با محصولات این شرکت تجربه کردند، پس از وقفه ای چند ساله، رسماً از تصمیم خود برای بازگشت به بازار موبایل در سال 2017 خبر داد. با تک شات همراه باشید.
 
نوکیا در رویدادی تحت عنوان Capital Market Day 2016 که همه ساله و در پانزدهم نوامبر برای سرمایه‌گذاران خود برگزار می کند، اعلام کرد که در سال آینده میلادی، اسمارت فون هایی را برای علاقه‌مندان برند خود تولید و روانه بازار خواهد کرد.
 
البته فراموش نکنید که این گوشی ها توسط خود نوکیا ساخته نخواهد شد چرا که این شرکت دیگر تجهیزات تولیدی را برای ساخت این گوشی ها در اختیار ندارد. از این رو، قرار است شرکت فنلاندی به نام HMD Global به همراه کمپانی تایوانی فاکس کان، این دستگاه ها را برای نوکیا تولید کنند.
 
گفته می شود که شرکت HMD Global تحت رهبری یکی از مدیران سابق نوکیا فعالیت می کند و مسئولیت توسعه، بازاریابی و فروش گوشی ها و لوازم جانبی تحت برند نوکیا را بر عهده خواهد داشت و کمپانی فاکس کان نیز مراحل تحقیق و توسعه و تولید را به دوش خواهد کشید. همچنین، یکی از شرکت های بزرگ تبلیغاتی جهان به نوکیا در فروش گوشی های خود کمک خواهد کرد.
 
یکی از گوشی هایی که قرار است با برند نوکیا عرضه شود، D1C نام دارد که قرار با ویژگی های احتمالی همچون سیستم عامل اندروید 7 نوقا، نمایشگری با رزولوشن 1080p، پردازنده اسنپدراگون 430 و رم 3 گیگابایتی در سال آینده میلادی روانه بازار خواهد شد.
 
علاوه بر این، نوکیا قصد دارد تا در نمایشگاه MWC 2017 که از 27 فوریه تا 2 مارس برگزار خواهد شد، کنفرانسی اختصاصی را میزبانی کند و به نظر می رسد که نسل جدید گوشی های هوشمند این شرکت، در این کنفرانس رونمایی شوند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.