تلفن همراه

گوشی

January 8, 2017
7:04 یکشنبه، 19ام دیماه 1395
کد خبر: 81926

آیفون ۸ با صفحه خیره‌کننده می‌آید؟

تحلیل‌گران انتظار دارند آیفون ۸ از آنچه که ممکن است تصور کنید بزرگتر باشد.
 
پس از رویارویی با انتقادهای بسیار مبنی بر عدم عرضه اپل با صفحه نمایش بزرگ، اپل در سال ۲۰۱۴ در نهایت دو مدل جدید عرضه کرد که صفحه نمایش آنها بزرگتر از هر آیفون دیگر در گذشته بودند.
 
عرضه آیفون ۶ تبدیل به یک چرخش بزرگ برای اپل شد و بسیاری از خریداران گوشی‌های هوشمند را متقاعد کرد آیفون بگیرند و به اپل در شکستن رکورد فروش و سودش کمک کنند.
 
 به نظر می‌رسد همین پدیده دوباره امسال تکرار شود، زمانی که پیش‌بینی می‌شود آیفون ۸ جدید  افراد بیشتری را برای گرفتن برند آیفون متقاعد کند. آیفون فعلی با سیستم عامل iOS حدودا ۴۵ تا ۵۰ درصد بزرگتر از اندازه خود در سال ۲۰۱۴ است.
 
تحلیل‌گران چرخشی را برای اپل در سال جاری انتظار دارند که خلاف هر چیزی است که تا کنون دیده‌ایم. آنها انتظار دارند آیفون ۸ بسیار بزرگ‌تر از آیفون ۶ باشد.
 
انتظار می‌رود اپل سه مدل آیفون جدید در سال جاری عرضه کند، از جمله آیفون ۸ که دوباره طراحی شده مانند آیفون ۷s و ۷s Plus. دارندگان آیفون ۶ که گوشی‌های خود را به مدل‌های اخیر از جمله ۶s و آیفون ۷ به‌روزرسانی نکرده‌اند ممکن است تمایل بیشتری برای تغییر به گوشی‌های خود به آیفون ۸ داشته باشند.
 
آیفون۸  احتمالا دارای یک صفحه نمایشOLED، طراحی صفحه نمایش تمام‌قد با دکمه خانه تعبیه‌شده در زیر صفحه نمایش و غلافی شیشه‌ای که امکان شارژ بی‌سیم را فراهم کند، خواهد بود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.