تلفن همراه

گوشی

January 15, 2017
7:05 یکشنبه، 26ام دیماه 1395
کد خبر: 81974

این باگ های دردسرساز؛ انتشار آپدیت اندروید 7.0 برای HTC 10 متوقف شد

به روز رسانی اندروید 7.0 و به دنبال آن نسخه شماره 7.1.1 این روزها به چالش اصلی توسعه دهندگان موبایل جهان بدل شده و همانطور که می دانید در حال حاضر ال جی، سونی، HTC و یک یا دو برند دیگر مراحل عرضه آپدیت را آغاز کرده اند.
 
کمپانی تایوانی HTC برنامه جدید را با موبایل پرچمدارش شروع کرد، اما حالا خبر می رسد که انتشار به روز رسانی اندروید 7.0 برای HTC 10 متوقف شده است.
 
این اتفاق ساعاتی پیش توسط واحد آلمان شرکت مورد بحث از طریق شبکه های اجتماعی اطلاع رسانی گردیده و دلیل آن هم حضور باگ های بسیار متعدد و آزاردهنده یاد شده است.
 
جزئیات دقیق باگ ها تا اینجای کار مشخص نیست و البته تاریخ انتشار مجدد این سیستم عامل تعیین نشده است.
 
از طرفی هنوز معلوم نیست آیا باگ های کشف شده در نسخه به روز رسانی شده تمام مناطق جغرافیایی تحت پوشش HTC حضور داشته اند یا فقط محصور به محدوده ای خاص هستند.
 
چنانچه یکی از کاربران موبایل پرچمدار HTC هستید، وضعیت به روز رسانی و نسخه سیستم عامل موبایل خود را با ما در میان بگذارید.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.