اینترنت و شبکه

فناوری اطلاعات

February 7, 2017
11:42 سه شنبه، 19ام بهمنماه 1395
کد خبر: 82300

وزیر ارتباطات: فرآیندهای ماهیتی آسیاتک رو به رشد است

در آستانه سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با حضور وزیر ارتباطات و فناوری، رئیس سازمان فناوری اطلاعات و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت زیرساخت،از فاز ۲ شبکه ملی اطلاعات رونمایی شد.
در ابتدای این مراسم محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به همراه نصرالله جهانگرد رئیس سازمان فناوری اطلاعات و محمد جواد آذری جهرمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت زیرساخت از نمایشگاه دستاوردهای ICT شرکت‌های برتر حوزه فناوری اطلاعات در محل نمایشگاه‌های این وزارتخانه بازدید کردند.
 
محمود واعظی در جریان بازدید از غرفه آسیاتک، با بیان این جمله که آسیاتک شرکتی منظم و دارای فرآیندهای ماهیتی رو به رشد است، از پیشرفت‌های حاصله شبکه ملی اطلاعات از هنگام افتتاح در هفته دولت (شهریور ۱۳۹۵) تا بازه زمانی کنونی اطلاع پیدا کرد.
 
محمد علی یوسفی‌زاده مدیر عامل شرکت آسیاتک نیز طی این بازدید آخرین دستاوردهای آسیاتک در ایجاد زیر ساخت‌های لازم و تولید محتوا در شبکه ملی اطلاعات را برای وزیر ارتباطات تشریح کرد.
 
مرحله دوم شبکه ملی اطلاعات، با هدف رونق بخشی به کسب و کارهای نوین راه‌اندازی شده و دستآوردهایی نظیر دسترسی به خدمات، مقرون به صرفه بودن، افزایش پوشش و کیفیت را شامل می‌شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.