تلفن همراه

گوشی

February 18, 2017
13:52 شنبه، 30ام بهمنماه 1395
کد خبر: 82445

با MWC2017: محصولات هواوی با برترین رنگ های سال وارد بازار خواهند شد

هر ساله در هفته دوم اسفند ماه، برندهای بزرگ موبایل جهان به بارسلون می آیند تا از جدیدترین دستاوردهای خود در حوزه تلفن همراه و فناوری های ارتباطی رونمایی کنند. امسال نیز همین وضعیت برای MWC 2017 برقرار است، اما هواوی تصمیم گرفته زودتر از رقبا، توجه رسانه ها را به خود جلب نماید.
 
این کمپانی به تازگی اعلام کرده که با مؤسسه رنگ پنتون (Pantone Color Institute) وارد همکاری شده تا جدیدترین و برترین رنگ های مد روز را در خانواده متنوع محصولاتش به کار گیرد. «ریچارد یو» مدیرعامل گروه کسب و کار هواوی در این رابطه می گوید:
 
خیلی خوشحالیم که با مؤسسه پنتون به عنوان مرجع اصلی تعیین رنگ در جهان همکاری می کنیم. قطعاً دانش این مؤسسه پیشرو می تواند محصولات ما را با روند مُد و سلیقه کاربران هماهنگ سازد.
 
 
«لوری پرسمن» معاون ارشد مؤسسه پنتون نیز اعلام کرد:
 
از آنجا که مشتریان هر روز بیشتر از گذشته به رنگ های جدید روی آورده و از این پلتفرم برای ابزار احساسات و عواطف خود استفاده می کنند، می بینیم لوازم مصرفی نیز به تجربه های تازه در این حوزه می پردازند. رنگ، رسانه ایست که هر فردی با بهره گیری از آن می تواند جهان اطرافش را تحت تأثیر قرار دهد.
 
هواوی نیز این روند پویای مصرف کننده را شناخته و ما با همکاری یکدیگر، می توانیم رضایتمندی هرچه بیشتر مشتریان محصولات این کمپانی را فراهم سازیم.
 
گفتنیست شرکت پنتون با در نظر گرفتن عوامل مختلف اجتماعی، فرهنگی و روانشناختی و بررسی روند مُد و سلیقه مردم جهان، هر ساله طیف خاصی را به عنوان رنگ آن سال معرفی می کند که از سوی تولیدکنندگان مختلف محصولات مصرفی در حوزه های گوناگون به رسمیت شناخته می شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.