باندپهن

باندپهن ثابت

February 26, 2017
9:57 یکشنبه، 8ام اسفندماه 1395
کد خبر: 82546

جمع‌آوری ۱.۷ میلیون تلفن منصوبه توسط مخابرات/ نصب سه هزار تلفن ثابت توسط بازیگر جدید

شرکت مخابرات ایران در بازه زمانی سه ماهه پایانی تابستان تا پاییز امسال حدود ۱.۷ میلیون تلفن ثابت منصوبه را در کشور جمع‌آوری کرده است.
 
آمارهای رسمی ارائه شده از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نشان می‌دهد که شرکت مخابرات ایران تا پایان پاییز سال جاری توانسته 30 میلیون و 504 هزار و 607 تلفن ثابت شهری و روستایی فعال کند.
 
مخابرات تاکنون 35 میلیون و 325 هزار خط تلفن ثابت در کشور نصب و 86.36 درصد از مجموع خطوط را دایری کرده است؛ ضریب نفوذ این اپراتور ثابت تا بازه زمانی پایان آذر ماه سال جاری 38.28 درصد بوده است.
 
ضریب نفوذ شرکت مخابرات ایران در حالی از 38.22 درصد تا پایان شهریور ماه سال جاری به 38.28 درصد تا پایان آذر ماه رسیده است که این شرکت ظرف سه ماه مذکور حدود یک میلیون و 700 هزار تلفن منصوبه در کشور را جمع‌آوری کرده است.
 
در حالیکه مخابرات این تعداد تلفن منصوبه را جمع‌آوری کرده است اما شرکتهای ارتباطات فرزانگان پارس (ایرافون قشم)، آریا رسانه تدبیر (شاتل) و رسانه مهر وطن (ضحی کیش) نیز تا پایان آذر ماه سال جاری به ترتیب 40,000، 3,417 و 300,000 تلفن در کشور منصوب داشته‌اند.
 
اما از بین این سه شرکت، ایرافون قشم و ضحی کیش توانسته‌اند به ترتیب 40,000 و 151,961 تلفن را دایری کنند.
 
شرکت شاتل هم که با تکیه بر پروانه FCP (پروانه ارتباطات ثابت) خود وارد ارائه خدمات تلفن ثابت شده، نتوانسته در این بازه زمانی از میزان تلفنهای منصوبه چیزی را دایری کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.