تلفن همراه

گوشی

March 3, 2017
17:25 جمعه، 13ام اسفندماه 1395
کد خبر: 82657

Sony Mobile به عهدهای نوآوری‌‌اش در کنگرهٔ جهانی موبایل ۲۰۱۷ وفا کرد

Xperia™ Touch پروژکتور Android با قابلیت چندلمسی که همه راچشم‌انتظار نگه داشته است، از بهار ۲۰۱۷ به بازارهای منتخب عرضه خواهد شد
نخستین نمایش «مدل مفهمومی سبک باز» Xperia™ Ear‏، نسل جدید محصول هوشمند Xperia – با هدفون استریوی بی‌سیم «گوش باز»
تلفن‌های هوشمند جدید سری X؛ Xperia™ XZ Premium و فوق میان‌رده‌های Xperia XA1 و XA1 Ultra
 
Sony Mobile Communications («Sony Mobile ») امروز با رونمایی از تجربه‌هایی از محصول که راه‌هایی جدید در فناوری را برای مصرف‌کنندگان می‌گشایند، بار دیگر بر جایگاهش به‌عنوان مبتکر دوراندیش و پیشروی ارتباطات صحه گذاشت.
 
هیروکی توتوکی، رئیس و مدیر ارشد اجرایی Sony Mobile Communications، گفت: « Xperia Touch  انقلابی‌ترین رابط کاربری است. یک‌سال پس از رونمایی از مسیر جدید برندمان و دیدگاهمان دربارهٔ آیندهٔ ارتباطات، نه‌تنها Xperia XZ Premium را که به پیشرفته‌ترین فناوری‌ها برای ارتقای قابلیت‌های ضروری در یک تلفن هوشمند مجهز است، معرفی می‌کنیم بلکه تجربه‌های ارتباطی تعاملی کاملاً جدیدی با محصولات هوشمند Xperia خلق می‌کنیم.»
 
از مدل مفهومی تحسین‌شده تا محصول تجاری: Xperia Touch پروژکتور تعاملی Android از بهار ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد
 
Xperia Touch یک پروژکتور تعاملی است که با پخش پرتاب کوتاه عمودی یا افقی، هر سطح صافی را به نمایشگر لمسی۲۳ اینچی HD  تبدیل می‌کند. رابط کاربری آن سریع‌، سیال و پاسخگوست و به لمس فیزیکی پاسخ می‌دهد. این دستگاه با استفاده از فناوری نمایش پروژکتوری  SXRD متعلق به Sony ساخته شده است و واکنش به لمس از طریق تلفیق اشعهٔ مادون قرمز و تشخیص هم‌زمان از طریق دوربینِ تعبیه‌شده در درون دستگاه با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه، محقق شده است. 
 
Xperia Touch اعضای خانواده و دوستان را دور میز، کانتر آشپزخانه یا دیوار صاف جمع می‌کند تا از بازی، تماشای پخش جریانی ویدیو و برنامه‌های ارتباطی، پیام‌رسانی یا شبکه‌های اجتماعی لذت ببرند.
پوستهٔ  نمایشگر خوش‌طرح صفحهٔ اصلی، طوری طراحی شده تا هم ساده‌گرایانه باشد و هم قابل استفاده چه در نور زیاد و چه در تاریکی و اطلاعات به‌روز وضعیت آب و هوا، طرح‌های یادآوری‌های شخصی یا یادداشت‌های ویدیویی، دسترسی به تقویم و پرتال  Skype™ برای چت ویدیویی با همکاران یا عزیزانتان را فراهم می‌آورد.
 
Xperia Touch نه‌تنها با PlayStation® 4 Remote Play۱ سازگار است بلکه می‌تواند هر برنامه یا بازی دانلودشده از فروشگاه Google Play را اجرا کند و با این کار روال جدیدی را برای لذت‌بردن از صدها هزار برنامه۲ می‌آفریند. علاوه‌براین قابلیت بی‌همتای پخش و لمس و معماری حسگر آن به برنامه‌نویسان پلت‌فرم کاملاً جدیدی برای طراحی و توسعه ارائه می‌کند.
Xperia Touch از بهار ۲۰۱۷ در فروشگاه‌های منتخب در اروپا و فروشگاه آنلاین Xperia با قیمت پیشنهادی ۱۴۹۹ یورو۳ عرضه خواهد شد.
 
بدون درگیر کردن دست، چشم و گوش: «مدل مفهومی سبک باز» Xperia Ear نسل جدید محصولات مفهومی هوشمند Xperia است 
 
«مدل مفهومی سبک باز» Xperia Ear  بر اساس فناوری صوتی «گوش-باز» در «برنامهٔ آزمایشگاه آیندهٔ Sony»، انکوباتوری که به مصرف‌کنندگان اجازه می‌هد مدل‌های مفهومی بخش تحقیق و توسعهٔ Sony را تجربه کنند و آن‌ها را شکل دهند،  طراحی شده است. 
این دستگاه از تحقیقات و راهبری صوت‌شناسی  Sony برای ارائهٔ هدفون بی‌سیم استریوی «گوش-باز» استفاده می‌کند. بنابراین می‌توانید به موسیقی گوش فرا دهید، اعلان‌ها را دریافت کنید، در حالی‌که هم‌زمان به صداهای محیط اطرافتان را می‌شنوید.
 
چه در حال گوش‌دادن به موسیقی در حال ورزش یا در رفت‌وآمد باشید، این تجربهٔ فراگیر بی‌نظیری است. 
«مدل مفهومی سبک باز» Xperia Ear برای بازاندیشی بنیانی در ارتباطات و گوش دادن روزمره ساخته شده است. دو واحد بسیار قدرتمند رسانا و رانش‌گر صوتیِ آن با هم کار می‌کنند تا صدا را مستقیماً به کانال گوش شما ارسال کنند. 
 
و درست مانند Xperia Ear، «مدل مفهومی سبک باز» Xperia Ear از فناوری Sony Agent بهره می‌گیرد. دستیار شخصی‌ای که از تعاملات صدای محاوره و حرکات سر برای کمک به شما در انجام کارها، دسترسی به اطلاعات و ارتباطات، استفاده می‌کند.
 
Sony Mobile به توسعهٔ قابلیت‌های جدید برای افزایش توانمندی دستیار درون گوشی ادامه خواهد داد. یک نمونه از آن «Anytime Talk» است. سرویس چت صوتی جدیدی که به کاربران اجازه‌ می‌دهد فوراً و به‌طور هم‌زمان، گفت‌وگوی صوتی انجام دهند بدون جستجو در دفترچه تلفن یا نیاز به شماره‌گیری و تنها با فشردن یک دکمه یا تکان‌دادن سر. نسخهٔ بتای این سرویس برای نسل اول Xperia Ear در ماه‌های آتی عرضه خواهد شد.
 
Sony Mobile همچنین به‌دنبال یافتن راهکارهای مشارکت تکنولوژی Sony Agent روی محصولات هوشمند Xperia و بستر Cloud AI متعلق به شرکت LINE Corporation، که پشت برنامهٔ پیام‌رسانی پرطرفدار LINE است، که با همکاری هم بتوانند امکانات صوتی جامعی را ابداع نمایند.
 
همهٔ تلفن‌های هوشمند جدید Xperia؛‏ Xperia™ XZ Premium پرچم‌دار و مدل‌های فوق میان‌ردهٔ Xperia XA1 و XA1 Ultra
 
Sony Mobile همچنین مدل های جدیدی را به سری محبوب X اضافه کرد و هر دو ردهٔ ممتاز و میان‌رده را ارتقا داد. طیف محصولات این شرکت به‌گونه‌ایست که با قابلیت‌های گوناگون، توجه مصرف‌کنندگان مختلف را به‌خود جلب کند و از حضور محصولات Xperia در رده‌های مختلف تعرفهٔ اپراتورها در بازارهای سراسر جهان اطمینان حاصل شود. 
 
هیده‌یوکی فورومی، معاون فروش و بازاریابی جهانی Sony Mobile Communications، گفت: «ما با تمرکز تزلزل‌ناپذیر بر ارائهٔ پیشرفته‌ترین فناوری در محصولاتی با طراحی برازنده، به تکامل و دگرگون ساختن طیف تلفن‌های هوشمندمان ادامه داده‌ایم. چه سیستم دوربین با حافظهٔ انباشته باشد که امکان ضبط ویدیوهای با جرکت بسیار آهسته را امکان‌پذیر می‌کند یا نخستین تلفن هوشمند با نمایشگر 4K HDR، ما تجربه‌هایی را ارائه می‌کنیم که کاربران را با راه‌های احساسی و بامعنی به‌گونه‌ای که تاکنون امکان‌پذیر نبوده است، با هم مرتبط می‌کنند. »
 
Xperia XZ Premium سیستم دوربین جدید Motion EyeTM  متعلق به Sony و همچنین نخستین نمایشگر 4K HDR۴ (۵٫۵ اینچی) را برای امکان‌پذیر ساختن قابلیت‌های پیشرفته و کیفیت برتر تصویر، به نمایش می گذارد. دوربین Motion Eye ویدیوهای ۹۶۰ فریم در ثانیه‌ای با ضبط و بازپخش حرکت بسیار آهسته را ارائه می‌کند که چهار برابر کندتر از بقیهٔ تلفن‌های هوشمند است۵. Xperia XZ Premium در رنگ‌های کروم درخشان و مشکی سیر، از اواخر بهار ۲۰۱۷ در دسترس خواهد بود.
 
Building on the success of the Xperia XA models launched last year, Xperia XA1 and the 6” large screen Xperia XA1 Ultra feature a beautiful borderless design with edge-to-edge screens. Both will surpass camera expectations with high-end rear camera specs including 23MP sensors and low-light capabilities, whilst XA1 Ultra has been designed specifically for selfie lovers with its superior 16MP front camera. 
 
Xperia XA1 و Xperia XA1 Ultra با نمایشگر بزرگ ۶ اینچی که بر مبنای موفقیت مدل‌های XA در سال گذشته ساخته‌ شده‌اند، دارای طراحی زیبای بدون حاشیه با صفحه‌ای که تمام عرض بدنهٔ گوشی را در برمی‌گیرد، هستند. هر دو دستگاه دوربین‌هایی فراتر از انتظار با مشخصات دوربین‌های پیشرفته شامل حسگرهای دوربین پشتی ۲۳ مگاپیکسلی و قابلیت عکس‌برداری در نور کم، دارند.در عین حال XA1 Ultra با دوربین جلویی برتر ۱۶ مگاپیکسلی برای دوستداران سلفی طراحی شده است.
 
Xperia XA1 و Xperia XA1 Ultra از بهار ۲۰۱۷۶ با Android N در زمان عرضه، در دسترس خواهند بود. این گوشی‌ها با پرداخت مدرن در رنگ‌های سفید، مشکی، صورتی۷ و طلایی ارائه خواهند شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.