سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

March 16, 2017
16:49 پنجشنبه، 26ام اسفندماه 1395
کد خبر: 82808

بازگشت قهرمان- مادربورد CROSSHAIR VI HERO ایسوس

ایسوس به عنوان بزرگترین برند تولید کننده مادربورد در جهان بار دیگر با همکاری شرکت AMD برای گیمرها و اورکلاکرها سنگ تمام گذاشت! مدتی است که در دنیای سخت افزار مبحث معرفی پردازنده های سری جدید AMD بسیار داغ شده و هر از چند گاهی خبرهایی مرتبط با پردازنده های سری Ryzen شنیده می شود. اینبار ایسوس با طراحی و تولید سری موفق ROG CROSSHAIR ، ششمین نسل از این سری را با نام CROSSHAIR VI HERO معرفی کرده است. در ادامه به بعضی از ویژگی های این مادربورد شگفت انگیز خواهیم پرداخت:

بازگشت قهرمان – سری ششم
مدل های قبلی مادربوردهای سری ROG CROSSHAIR، بیشترین موفقیت را در زمینه اورکلاکینگ در بین همه برندها به خود اختصاص داده بودند. حال ایسوس با معرفی سری ششم این سری کارامد، قهرمانی جدید را برای اورکلاکینگ حرفه ای و گیمینگ تولید کرده است. 
 
ویژگی های خاص مادربوردهای رده بالای ROG مانند استفاده از چیپ های DIGI+ VRM، خازن های مشکی رنگ ژاپنی با دوام بالا، فازها و چوک های بهینه شده به همراه فناوری ProClock  ایسوس ، بالاترین کارایی را در اورکلاکینگ حرفه ای به همراه خواهد داشت. همچنین به کمک نسل سوم فناوری T-Topology ایسوس نیز، به سادگی می توانید در هر چهار اسلات حافظه، تا 64 گیگابایت حافظهDDR4  با سرعت 3200 مگاهرتز ( والبته بسیار بالاتر به کمک اورکلاکینگ) دست یابید. استفاده از سوییچ ها و دکمه های مخصوص اورکلاک، بایوس بی نقص و تحسین شده UEFI و کیفیت بسیار بالای PCB نیز، سهولت در استفاده و پایداری بالا را در هنگام اورکلاکینگ حرفه ای را در این مادربورد تضمین می کند.
 
بازی در بی نهایت- قهرمان بمانید
سری ROG که رده بالاترین قطعات و فناوری های مخصوص بازی ایسوس را در خود جای داده است، در این مادربورد امکانات و فناوری های خارج از تصوری را در اختیار گیمرها قرار داده است. کارت صدا با فناوری صوتی SupremeFX ایسوس با صدای واضح ، شفاف و رسا لذت بازی را دو چندان می کند. درست همانند دیگر مادربورد های سری ROG، ایسوس راهکار چند گانه ای را برای لذت بیشتر از بازی های تحت شبکه و آنلاین در نظر گرفته است.استفاده از چیپ شبکه اینتل، فناوری LANGuard و نرم افزار مدیریتی GameFirst ایسوس، بهترین تجربه بازی بدون وقفه را برای گیمرها به همراه دارد.
 
همچنین به منظور بهره مندی از بالاترین سرعت در انتقال داده ها، علاوه بر دو پورت USB 3.1  نوع Aو C درقسمت پشت مادربورد، ایسوس یک پورت اختصاصی USB 3.1 برای قسمت جلوی کیس های جدید و سازگار با USB 3.1 در نظر گرفته است. در مادربورد ROG CROSSHAIR VI HERO یک رابط سازگار با ذخیره سازهای پرسرعت M.2 که با رابط PCIe 3 x4 به مادربورد متصل است، شما می توانید بدون محدودیت سرعت از حافظه های بسیار سریع SSD با استانداردهای 2242/2260/2280/22110 استفاده کنید.
 
به منظور دوام بیشتر در استفاده طولانی مدت، ایسوس در این مادربورد چیزی را از قلم نیانداخته است. راهکار های حفاظتی متنوع نظیر استفاده از پلی سوئیچ ها برای حفاظت در برابر شدت جریان بالا در رم ها، استفاده از راهکار ابداعی SafeSlot در اسلات های PCI Express، راهکار ESD Guard به منظور حفاظت در برابر شوک ها و القاهای الکترومغناطیسی در قسمت پنل پشتی، راهکار TrueVolt به منظور حفظ ولتاژ5 ولت ثابت برای همه پورت های USB در این مادربورد وجود دارد.
 
امکانات رایگان-  ROG سنگ تمام می گذارد
علاوه بر قطعات با کیفیت و با کارآمدی بالا، ایسوس همواره به فکر گیمرهای وفادار خود نیز هست تا بیشترین لذت را در استفاده از محصولات ایسوس داشته باشند. یک رابط SLI Bridge HB، آنتی ویروس یکساله رایگان KasperSky، KeyBot II و نرم افزارهای ROG RAMCache II ، ROG Clone Drive و Overwolf بخشی از امکانات رایگان ایسوس است که در جعبه این مادربورد وجود دارد.
 
هم اکنون مادربورد های سازگار با نسل جدید پردازنده های AMD در ایران فقط با گارانتی اصلی و پشتیبانی شرکت ماتریکس موجود است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.