اپراتورها

تلفن همراه

April 8, 2017
20:19 شنبه، 19ام فروردینماه 1396
کد خبر: 82889

مدیرعامل رایتل خبر داد: سهام رایتل در بورس عرضه می‌شود/ بدهی رایتل به وزارت ارتباطات با مطالبات سازمان تامین اجتماعی از دولت تسویه شد

مدیرعامل رایتل از عرضه سهام این اپراتور در بورس به عنوان اصلی‌­ترین برنامه امسال خبر داد.
سید مجید صدری مدیرعامل شرکت رایتل با تشریح برنامه های اقتصادی رایتل در سال 96 گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت آغاز سال 1396، سال جدید را سال "اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" نامگذاری کردند و اقتصاد مقاومتی را تنها راه علاج وضع کنونی کشور خواندند.
 
وی افزود: با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب، تمرکز و برنامه ­ریزی روی این نقاط کلیدی، مطالبه رهبری و مردم از مسوولین و موجب پدید آمدن موفقیت­ های چشمگیر و محسوس است.
 
مدیرعامل رایتل ادامه داد: در همین راستا شرکت رایتل به عنوان یک شرکت جوان در حوزه اشتغال با بومی سازی فناوری و تکنولوژی­ های نوین صنعت مخابرات در حال فعالیت و توسعه زیرساخت ­های مخابراتی کشور است. رشد قابل توجه درآمد سال­ های اخیر در کنار توسعه همزمان با به کارگیری ابزارهای نوین تامین منابع مالی، ایجاد اشتغال جوانان متعهد و متخصص ایرانی در جهت اجرای سیاست­ های کلان اقتصادی دولت تدبیر و امید منجر به ثبات وضعیت اپراتور سوم تلفن همراه کشور به عنوان یکی از شرکت­ های سازمان تامین اجتماعی شده است.
 
وی تصریح کرد: در راستای اجرای قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و به استناد بند "و" تبصره قانون 5 بودجه، شرکت خدمات ارتباطی رایتل بدهی خود به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را از طریق اوراق تسویه خزانه با پیشنهاد وزارت اقتصاد و دارایی و تصویب هیات دولت از محل مطالبات سازمان تامین اجتماعی تسویه کرده است. این اقدام از جمله استراتژی‌های اقتصادی به منظور کاهش نرخ تورم کشور با روش حذف مبادلات پولی است.
 
صدری ادامه داد: رایتل همواره در جهت تقویت بازار سرمایه در کشور گام برداشته است از این رو پیرو منویات مقام معظم رهبری در ابتدای سال، این شرکت قصد دارد مسوولیت­های خود در حوزه تقویت و تمرکز سرمایه­ های ملی در بازار بورس و اوراق بهادار به عنوان یک بازار هدفمند و کارا در خدمت اقتصاد داخلی ایفا کند. از جمله اهداف شرکت رایتل به عنوان یکی از شرکت های موفق مجموعه سازمان تامین اجتماعی در زمینه خدمات ارتباطی، برای ورود به بازار سرمایه، به‌روز‌رسانی ارزش واقعی شرکت، شفاف­سازی فعالیت­ های مالی و جذب سرمایه­ گذار در راستای افزایش بهره‌­وری و ایجاد اشتغال است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.