سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

April 16, 2017
8:05 یکشنبه، 27ام فروردینماه 1396
کد خبر: 82968

ROG Gladius II ایسوس، گیمرها تجهیز می شوند

ایسوس با افتخار ماوس گیمینگ Gladius II را با برند Republic of Gamers معرفی کرد. این ماوس گیمینگ، نسخه دوم ماوس محبوب ROG Gladius است که ایسوس با عرضه آن افتخارات بسیاری را نصیب خود کرد.
 
ماوس گیمینگ ROG Gladius II انحصاراً برای راست‌ دست‌ها طراحی شده و ارگونومی بسیار خوبی دارد. این ماوس برای بازی‌های اول شخص یا به اختصار FPS بهینه شده و عمر مفید کلیدهای آن به 50 میلیون کلیک می‌رسد. ایسوس حتی دست گیمرها را از این هم بازتر گذاشته و امکان تعویض سوییچ‌ها را نیز مهیا کرده‌است.
 
علاوه بر این کلید جداگانه تنظیم DPI هم برای راحتی بیشتر گیمرها تعبیه شده‌است. سنسور ارتقاء یافته 12000DPI و فناوری Aura RGB Lighting نیز در این سلاح پیشرفته وجود دارند.
 
همانطور که گفته شد تیم طراحی ROG ماوس Gladius II را برای گیمرهای راست دست طراحی کرده و نتیجه آن یک ماوس گیمینگ راحت و ویژه بازی‌های اول شخص (FPS) شده‌است. هنگامی که عمر مفید سوییچ‌ها به پایان رسید و یا قصد جایگزین کردن سوییچ دیگری را دارید می‌توانید از فناوری انحصاری Push-fit Switch socket استفاده کنید و به راحتی سوییچ‌ها را تعویض کنید. سوییچ‌های به کار رفته در این ماوس، ساخت کمپانی ژاپنی Omron می‌باشند که عمری برابر با حداقل ۵۰ میلیون کلیک دارند. ایسوس برای راحتی هر چه بیشتر گیمرها، یک جفت سوییچ Omron با بازخورد متفاوت را در جعبه ماوس قرار داده‌ تا اگر از بازخورد سوییچ‌های پیش‌فرض راضی نبودید، یک انتخاب دیگر هم وجود داشته باشد.
 
ماوس گیمینگ ROG Gladius II دارای کلیدی به نام DPI Switch می‌باشد که توسط آن می‌توان بین دو سطح حساسیت حسگر، جا‌به‌جا شد و همچنین کلید DPI Target هم وجود دارد که با نگه‌داشتن آن به بالا می‌توان سطح حساسیت را افزایش داد و بالعکس.
 
نرم‌افزار حرفه‌ای ایسوس Aura RGB Lighting به گیمرها اجازه می‌دهد که ترکیب رنگی نوار RGB ماوس را از بین ۱۶ میلیون رنگ انتخاب کنند و در عین حال می‌توان از حالت‌های نورپردازی گوناگونی استفاده کرد.
 
قابلیت بسیار جالبی که وجود دارد این است که با استفاده از نرم‌افزار Aura RGB Lighting بقیه لوازمی که با این نرم‌افزار همگام‌سازی شده‌اند را می‌توان در آن واحد کنترل کرد. به عنوان مثال گیمرها می‌توانند با استفاده از این نرم‌افزار حالت نورپردازی و رنگ‌ یکسانی را برای ماوس، کیبورد، کارت گرافیک و مادربرد ایسوس خود فعال کنند و در نتیجه ترکیبی زیبا و شگفت‌انگیز را به وجود آورند.
 
افزون بر موارد فوق، ایسوس نرم‌افزار ROG Armoury را هم برای گیمرها تدارک دیده که با استفاده از آن می‌توان به شخصی‌سازی و تنظیم ماوس پرداخت. به عنوان مثال تغییر حساسیت، شتاب، زمان پاسخگویی، برنامه‌ریزی کلیدها و یا کالیبره‌کردن ماوس و ساخت پروفایل‌های مختلف تنها بخشی از قابلیت‌های این نرم‌افزار کاربردی هستند.
 
ماوس گیمینگ ROG Gladius II همانند نسل قبلی خود با دو کابل عرضه می‌شود. در واقع یک کابل دو متری بافته‌شده و بسیار باکیفیت برای استفاده خانگی و یک کابل یک متری لاستیکی برای استفاده در Lan Partyها و… وجود دارد.
 
طراحی جداشونده کابل، باعث مدیریت کابل بهتر و شخصی‌سازی بالاتر ماوس گیمینگ ROG Gladius II می‌شود. ایسوس سوکت Micro-USB را برای این ماوس تعبیه کرده و به راحتی و با نگه‌داشتن قفل ماوس به بالا، با یک فشار کوچک کابل ماوس از جای خود خارج می‌شود. با اینکه این ساختار بسیار سریع است، قابل‌ اطمینان و محکم نیز هست و بدون فشار دادن قفل ماوس هیچ اتفاقی برای کابل نمی‌افتد.
 
ماوس گیمینگ ROG Gladius II با یک کیف مخملی کوچک عرضه می‌شود که می‌توان ماوس و کابل را در آن گذاشت و حمل کرد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.