سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

May 13, 2017
16:03 شنبه، 23ام اردیبهشتماه 1396
کد خبر: 83201

آمادگی مرکز خدمات سازمانی HP برای حرکت با حداکثر سرعت

مرکز توسعه خدمات سازمانی اچ‌پی موسوم به Hewlett Packard Enterprise (HPE) پس از چند ماه اعمال تغییرات سازمانی هم‌اکنون آمادگی خود را برای حرکت به جلو با استراتژی‌های جهانی اعلام کرده است. «مِگ ویتمن» مدیرعامل شرکت که هم‌اکنون در کشور سنگاپور به سر می‌برد تا دفتر جدید اچ‌پی و یک مرکز شتابدهنده را بری استارت‌آپ‌های محلی راه‌اندازی کند به این مسئله اشاره کرد.
 
این شرکت بزرگ روز گذشته  مرکز رسمی خود برای منطقه آسیا-پسیفیک و ژاپن را در کشور سنگاپور افتتاح کرد و تمام قابلیت‌های خود از جمله بخش تحقیق و توسعه، تامین خدمات و تدارکات، بازاریابی، و مرکز نوآوری خود را به این دفتر انتقال داد. این مرکز جدید همچنین گروه‌هایی که به تازگی از شرکت HP Inc و DXC Technology جدا شده‌اند را هم تحت پوشش قرار داده است.
 
این تغییرات سازمانی عوارضی را هم برای این شرکت دنبال داشته است که بر اساس گزارش‌های موجود گفته می‌شود در فصل نخست سال جاری میلادی همین تغییرات باعث شد اچ‌پی در بخش محصولات و خدمات اصلی خود بیشترین کاهش درآمد را تجربه کند.
 
درآمد بخش خدمات شبکه‌ای اچ‌پی در این دوره زمانی نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش ۳۳ درصدی را تجربه کرد و در مقابل شرکت اچ‌پی از فروش سرورهای خود با کاهش ۱۲ درصدی درآمدها مواجه شد. همچنین درآمد بخش خدمات حافظه‌ای اچ‌پی هم ۱۳ درصد کاهش یافت. 
 
درآمد گروه خدمات سازمانی اچ‌پی در این فصل با کاهش ۱۲ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل در مجموع ۶.۳ میلیارد دلار محاسبه شد و مرکز خدمات فناوری شرکت هم کاهش ۲ درصدی درآمدها را پیش‌رو دید. 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.