تلفن همراه

گوشی

May 16, 2017
9:57 سه شنبه، 26ام اردیبهشتماه 1396
کد خبر: 83227

Sony Mobile به اهداف سودآوری امسال دست یافت

منطقهٔ خاورمیانه و آفریقا بازاری مهم، استراتژیک و روبه‌رشد برای Sony Mobile است.
Xperia XZ Premium،برندهٔ چندین جایزه در صنعت موبایل از جمله «بهترین تلفن هوشمند در کنگرهٔ جهانی موبایل ۲۰۱۷»، پیشتاز نوآوری است.
 
Sony Mobile Communications با گزارش سود ۱۰٫۲ میلیارد ینی (۹۱ میلیون دلاری) در سال جاری براساس گزارش مالی شرکت، عملکرد قدرتمند مالی خود را به نمایش گذاشته است.
انتظار می‌رود Sony Mobile با تداوم روند رشدش، با ۱٫۹ میلیون دستگاه فروش بیشتر به نسبت سال گذشته، که عمدهٔ این فروش در اروپا و خاورمیانه خواهد بود، فروش خود را به ۱۶٫۵ میلیون دستگاه برساند. انتظار می‌رود سود حاصل از فروش با ۸ درصد افزایش به نسبت سال گذشته به ۸۲۰ میلیارد ین برسد که رکوردی برای درآمد Sony Mobile خواهد بود.
 
Sony Mobile برای دستیابی به سودآوری بر مدل‌هایی با ارزش‌افزودهٔ بالاتر تأکید داشته است. نتایج عملیاتی عمدتاً به‌دلیل کاهش هزینه‌های عملیاتی و بهره‌گیری از فعالیت‌های تجدید ساختار شرکت، بهبود چشمگیری یافته است. سایر بهبودها در سودآوری حاصل تمرکز بر مناطق جغرافیایی کمتر و کاهش هزینه‌های تجدید ساختار بوده است.
 
جیسون اسمیت، نایب رئیس خاورمیانه و آفریقای Sony Mobile Communications گفت: «پیشرفت‌هایی که در تلفن‌های هوشمند جدیدمان داشته‌ایم، ما را به‌عنوان پیشرو در فناوری در بازار جهانی جای داده است و نوآوری‌هایمان به‌ ما برای آینده اعتمادبه‌نفس می‌دهد. Xperia XZ Premium  تازه‌ترین تلفن هوشمند برندهٔ جایزهٔ، نخستین تلفن هوشمند مجهز به ضبط ویدیو با حرکت بسیار آهسته در یک تلفن هوشمند با سرعت ۹۶۰ فریم در ثانیه است که این چهار برابر آهسته‌تر از هر تلفن هوشمند دیگری است. محصولات دیگری که به بازار تلفن‌های میان‌رده عرضه شده‌اند، شامل Xperia XA1، ‏XA1 Ultra و Xperia L1 هستند.»
 
هیده‌یوکی فورومی، نایب‌رئیس اجرایی بازاریابی و فروش جهانی Sony Mobile Communications گفت: «ما به دیدگاه ارائهٔ محصولات هوشمند و شخصی‌شده به بازار و ادامهٔ فراتر رفتن از مرزهای ارتباطات از طریق فناوری‌های پیشرو، متعهدیم. ما در حال توسعهٔ برنامه‌های هوش مصنوعی برای تلفن‌هایمان هستیم و با تمرکزی تزلزل‌ناپذیر روی پیشرفته‌ترین فناوری‌ها در طراحی‌هایی بسیار زیبا، به ارتقا و تبدیل سبد محصولاتمان ادامه داده‌ایم. انتظار داریم سال آینده با طیفی از محصولات جدید و افزایش تعداد فروش، از نظر مالی سال خوبی برایمان باشد.»
 
Sony Corporation که Sony Mobile بخشی از آن است، به‌لطف چیرگی‌اش در بازار بازی و رشد قدرتمند چیپ‌های دوربین تلفن، برای بیشترین سود عملیاتی در دو دههٔ گذشته هدفگذاری کرده است. انتظار می‌رود سود عملیاتی شرکت برای سال مالی منتهی به مارس ۲۰۱۸ به ۵۰۰ میلیارد ین بالغ شود که بیشترین میزان از سال ۱۹۹۸ تاکنون است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.